La nici jumătate de an de la lansarea serviciului de livrare rapidă, în doar 30 de minute, Carrefour România și Bringo continuă să-l extindă în ritm susținut, ajungând să acopere nouă orașe. Astfel, harta livrării rapide Carrefour prin Bringo cuprinde de astăzi și Arad, Bacău și Craiova, care se adaugă valurilor anterioare de expansiune a serviciului în București, Iași, Cluj, Timișoara, Brașov și Constanța. Clienții din aceste localități au posibilitatea de a comanda produsele preferate prin aplicația Bringo de la magazinele Carrefour Market și Express din proximitatea lor.
Acesta este cel de-al patrulea val de expansiune, ridicând la 48 numărul total de magazine în format Carrefour Market și Express care susțin serviciul de livrare rapidă în aceste nouă orașe. În cazul noilor localități, serviciul se bazează deocamdată exclusiv pe magazine Express: în Arad, serviciul de livrare rapidă este disponibil în proximitatea magazinului din Piața Avram Iancu, nr. 18, în timp ce în Craiova – în vecinătatea magazinului din Str. Nicolae Iorga, nr. 122-124, bl. A44-A45. Nu în ultimul rând, în Bacău, serviciul se bazează pe două magazine Express, din Str. Dumbravei nr. 4, bl 4., respectiv Str. Prieteniei nr. 14. Cei doi parteneri vizează extinderea serviciului în toate cele trei orașe, astfel încât clienții să poată comanda din orice cartier, în regim rapid, produsele preferate de la Carrefour prin platforma Bringo.
Clienții au acces la peste 90% din sortimentul magazinului din proximitate prin intermediul livrării rapide, de 30 de minute, și beneficiază de același preț al produselor ca cel din magazinele fizice, întrucât platforma Bringo nu practică adaos comercial.
„Serviciul de livrare rapidă este un pilon important în parteneriatul nostru cu Bringo și un rezultat al obiectivului nostru comun de a dezvolta serviciile în zona de comerț online alimentar. Clientul de astăzi dorește în online o reflexie a ceea ce are deja la dispoziție în offline prin magazinele noastre multiformat, iar serviciul de livrare rapidă îi pune la dispoziție proximitatea, viteza și alegerile sănătoase la doar câteva click-uri distanță. Prin urmare, suntem încrezători că locuitorii din Craiova, Arad și Bacău vor apela cu încredere la magazinele Express incluse în program pentru cumpărături esențiale, cât mai rapid. Ca exemplu, în acest fel, fructe sau legume proaspete pot ajunge în cel mai scurt timp din seră pe raftul magazinelor Carrefour și de acolo direct pe mesele cumpărătorilor”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.
Clienții pot comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele de proximitate cu livrare în doar 30 de minute, în schimbul unui cost redus de doar 9.99 lei per comandă. Această opțiune se adaugă celei standard, de la supermarketurile Carrefour din cele trei orașe, cu livrare în 90 de minute și contra unui cost de 19,99 lei pentru fiecare comandă: în Arad – de la magazinele din Str. Tunarilor, nr 1A, Str. Ştefan cel Mare nr. 54 și Str. Revoluţiei nr. 39-43; în Bacău – Str. Republicii nr. 74 și Str. Mioriței nr. 27; iar în Craiova – magazinele Carrefour Market din Str. Calea București nr. 40-42-44, bl. P3, P4, P5, Bd. Olteniei, nr. 1E și din Str. Tabaci, nr. 2 – Piața 1 Mai.
„Am observat o creștere substanțială a comenzilor prin intermediul platformei Bringo în 2021 față de anul precedent, ceea ce ne demonstrează potențialul comerțului online alimentar și ne motivează să facem serviciul de livrare rapidă disponibil în cât mai multe orașe din țară. Ne dorim ca acest serviciu să acopere toate orașele mari din România până în vară”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.
Prin intermediul aplicației Bringo, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din Carrefour fără adaos comercial. Carrefour România este cel mai mare partener al Bringo, punând la dispoziția clienților game de la 3.000 la 50.000 de produse și activând în aplicație cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.