Exmedico Advertising a castigat pitch-ul pentru campania de promovare Claritine pentru anul 2007.
Contul a apartinut in anul ce a trecut unei agentii multinationale, iar conceptul cu care echipa Exmedico i-a sedus pe cei de la Schering-Plough s-a suprapus natural, integrandu-se in mod fericit obiectivelor de promovare anuntate. Astfel, a fost creat “personajul Claritine” care realizeaza perfect legatura dintre slogan si imaginea cutiei produsului, adaugand valente noi. Avand un capital de notorietate deja confirmat si asigurat, in 2007, Claritine, astfel personificat, isi poate permite luxul sa fie degajat, sa continue sa “Loveasca alergia in plin!” cu eleganta si relaxare. Ca orice produs care isi confirma standardele de calitate, Claritine a ales golful – mai mult decat un sport, un concept de viata, de atitudine, de abordare. In aer liber, in lupta cu alergenii, Claritine continua sa-si confirme statutul de campion.
Declinarea grafica a conceptului – Golferul Claritine – face si mai prietenoasa apropierea de consumator. Tonul campaniei mizeaza pe nota emotional ludica, pentru sensibilizarea consumatorului intr-o maniera cat mai familiara.
Mixul ATL si BTL propus pentru 2007 acopera pozitiile cheie de impact asupra consumatorului, generand mecanisme de comunicare polivalente.
Echipa Exmedico Advertising care lucreaza la acest proiect este formata din :
Mihaela Turbăceanu – Managing Director Exmedico Advertising (coordonare si supervizare cont, creative)
Cătălin Jipescu – DTP Manager
Claudia Totîlcă – Account Assistant.
Exmedico Advertising este infiintata in anul 2001 si implementeaza campanii integrate de publicitate pentru produse/servicii farmaceutice si aparatura medicala, strategie de comunicare, creatie, plasament media, PR si evenimente speciale.
Dintre conturile sale: BOIRON ROMANIA (Oscillococcinum, Stodal, Sedatif PC), LABORMED PHARMA (Alprazolam, Flavotan, Dinicord, Fenofibrat, Simvastatin, Indapamid, Trimetazidina / toate liniile terapeutice), ALCON ROMANIA (AcrySof Restor, Systane, Tears Naturale II), GENEVA ROMFARM INTERNATIONAL (Serono/Rebif, Tracleer)
Echipa Schering Plough este formata din Madalina Lucic – (Business Unit Manager) si Stefan Dogaru (National Sales Manager).
“Claritine este prezent pe piata romaneasca de 12 ani, bucurandu-se de o notorietate apreciabila in randul consumatorilor fideli, numarul acestora fiind intr-o continua crestere. Anul trecut, Claritine a trecut de la statutul de medicament etic la OTC, lucru ce a implicat, printre altele, modificarea ambalajului intr-o varianta mult mai atractiva pentru consumator. Claritine a devenit liber si, cu forte noi, Loveste alergia in plin!”, declara reprezentatii Schering Plough.
{mosloadposition user10}