Ne Spun Initiative, Lowe & Austrian Airlines
Austrian Airlines a ales pachetul Initiative – Lowe pentru campania din România
Austrian Airlines, membră Star Alliance, prima şi cea mai mare alianţă de companii aeriene din lume, derulează împreună cu Initiative şi Lowe o amplă campanie de comunicare, ce include campania de imagine, o promoţie şi o campanie longhaul.
Având ca obiectiv principal creşterea awareness-ului Austrian Airlines, campania de imagine comunicată de Initiative pe televiziune şi în presa locală se derulează în două etape, în perioada aprilie – noiembrie, cu o mică pauză pe timpul verii. Atât printurile, cât şi spotul TV pun accentul pe un mesaj care îndeamnă la relaxare, în timpul curselor de lungă durată, însă confortabile, oferite de Austrian Airlines.
În timp ce campania promoţională a companiei austriece este susţinută în presa centrală, la radio, pe Internet şi pe autobuzele care merg spre Otopeni, campania longhaul se desfăşoară exclusiv în presa scrisă, comunicând beneficiile curselor lungi asigurate de Austrian Airlines, printre care cel mai rapid transfer din Europa, pe care compania austriacă îl asigură la Viena.
Întreaga campanie de comunicare Austrian Airlines se adresează persoanelor cu venituri medii şi mari, care călătoresc mult, oameni de afaceri şi turişti care doresc să îmbine utilul cu plăcutul. „Fly with a smile”.
„Este o bucurie să lucrăm cu Austrian Airlines, un brand extrem de puternic, ce beneficiază de un mare capital de încredere din partea consumatorilor,” declară Mihaela Cucu, Head of Unit, Initiative.
Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este fost formată din:
· Heinrich Vystoupil, Director; Viorel Cindea-Nica, Sales Support & Marketing – Austrian Airlines;
· Mihaela Cucu, Head of Unit şi Anca Ionescu, Senior Planner – Initiative;
· Anca Diţu, Coordonator Poiect, Ilinca Străjan, Client Service, Robert Podăreanu, Art, Andreea Chirică, Copy – Lowe.
{mosloadposition user10}