Obişnuim să îi considerăm eroi ai mediului de afaceri pe aceia care au reuşit să treacă prin recenta criză economică şi au găsit calea de urmat pentru a-şi scoate companiile din impas. Dar ce aţi spune despre un om care a trecut succesiv prin mai multe crize economice de-a lungul carierei sale?
Un astfel de om, care a reuşit nu numai să traverseze cicluri de business cu suişuri şi coborâşuri, ci şi să găsească de fiecare dată resurse pentru a reinventa companiile pe care le-a condus ca să exploateze oportunităţile post-criză, vine în România la invitaţia Wave Division, liderul pieţei de consumer engagement. Este o bună ocazie pentru oamenii de afaceri din România, manageri, antreprenori şi studenţi ai facultăţilor cu profil economic si business să se inspire din experienţa unui veteran al mediului de afaceri internaţional.
John E. Pepper, unul dintre cei mai influenţi şi admiraţi lideri de business din Statele Unite, fost CEO si preşedinte al consiliului de administraţie al Procter & Gamble (P&G), fost preşedinte al consiliului de admininstraţie al Walt Disney Company (WDC) şi fost vicepreşedinte de finante si administratie in cadrul Universităţii Yale, va vizita România în ultima decadă a lunii aprilie, la invitaţia Wave Division. El va susţine o serie de conferinţe şi va lansa versiunea în limba română a cărţii sale “What Really Matters”, ce va fi publicată în România de Editura „Evrika Publishing”, membră a grupului editorial Universul Juridic.
Începând cu criza petrolului de la mijlocul anilor ’70 şi până la cea mai recentă criză din 2007-2009, John E. Pepper a trecut prin numeroase astfel de situaţii economice critice, inclusiv prin crizele din Asia din anii ’90 şi cea din Rusia, din 1998.
Al Kamara, fondatorul grupului Wave Division Group, a spus că “din momentul în care am început să fac afaceri în România, m-am implicat atât în susţinerea mediului de afaceri, cât şi în pregătirea schimbului de mâine al tinerilor manageri. Îl aducem în România pe John E. Pepper în faţa comunităţii locale de business pentru că acest demers se încadrează în filozofia mea de a da înapoi comunităţii. Aşa că Wave Division oferă experienţa lui John E. Pepper pentru CEO, manageri şi antreprenori din FMCG, precum si tinerei generaţii de viitori manageri, prin intermediul unei serii de evenimente care vor dezvălui audienţei ceea ce contează cu adevărat în busines şi în viaţă".
În timpul vizitei în România, prin amabilitatea Wave Division, John E. Pepper se va adresa studenţilor de la ASE şi SNSPA, membrilor CEO Clubs International Europe, participanţilor la conferinţa Inspiro şi, cel mai important, audienţei de la conferinţa “What Really Matters – A conversation with John E. Pepper Jr.: Ensuring sustainable profitable growth for your business”, ce va avea loc pe 29 aprilie, la Athenee Palace Hilton Bucharest.
Cele patru cuvinte cheie care vor marca discursul lui John E. Pepper sunt: dezvoltare, contribuţie, inspiraţie şi împărtăşire, şi reprezintă esenţa succesului executivului american care a trecut cu succes prin atât de multe recesiuni in viaţa sa.
Pentru a vă înregistra la conferinţa “What Really Matters – A conversation with John E. Pepper Jr., din 29 aprilie, la Athenee Palace Hilton Bucharest, accesaţi www.johnpepper.ro.
Despre Wave Division
Wave Division este cel mai mare jucător în segmentul de interacţiune cu consumatorii din România, având peste 15 ani de activitate şi o reţea proprie dezvoltată în 72 de oraşe. Cu experienţa şi serviciile integrate precum cele de In store Marketing, Evenimente, Design, Creaţie şi producţie de materiale, aplicaţii digitale pentru comunicarea şi interacţiunea cu consumatorii şi cupoane de reduceri online şi offline, Wave Division adaugă permanent valoare brandurilor şi consumatorilor acestora. În portofoliul de clienţi al Wave Division figurează companii importante precum Procter & Gamble, Nestle, Lidl, Tuborg, De Silva Group, Tchibo, Julius Meinl, Royal Canin, Mega Image, Real Hypermarket, Don Café, Parmafood, Covalact, PepsiCo, Axa Asigurări, Philip Morris România, Rio Bucovina, Indesit şi Lactalis.
Despre John E. Pepper Jr.
În discursul său din cadrul conferinţei din 29 aprilie, Pepper se va concentra pe căile de exploatare a oportunităţilor de noi afaceri, cum să-ţi depăşeşti competitori printr-o atitudine sustenabilă, şi cum să te descurci cu toate marile provocări de business şi ocazii de succes inclusiv în perioade dificile, asigurând în acelaşi timp profitabilitatea companiei.
John E. Pepper, Jr. a lucrat în cadrul P&G pentru aproape 40 de ani, începând din 1963. În 1974 a fost numit director general al P&G Italia. În 1980 a devenit vicepresedinte de grup. Între 1986 şi 1995 a fost preşedinte, iar între 1995 şi 1999 a deţinut funcţia de preşedinte şi CEO al companiei, după care în 2000-2002 a fost preşedinte al consiliului de admininstraţie. Ulterior, între 2004 şi 2005, a activat ca vicepresedinte de finanţe şi administraţie în cadrul Universităţi Yale. Între 2007 şi 2012 a fost preşedinte al consliului de admininstraţie al Walt Disney Company (WDC).
În pezent, John E Pepper Jr. este copreşedinte de onoare al National Underground Railroad Freedom Center şi este membru al consiliului Cincinnati Youth Collaborative.
Crezul lui John E. Pepper’s se reflectă cel mai bine în următorul citat al său: "calitatea relaţiilor dintre oameni este vitală în orice companie, şi aceste relaţii trebuie fundamentate pe o cultură bazată pe integritate, dorinţă de inovare, succes, încredere reciprocă, respect şi afecţiune".