„În fiecare zi, peste tot în lume, milioane de salariaţi sesizează probleme şi oportunităţi pe care managerii lor nu le văd.“
Cartea Ideile nu costă îi învaţă pe manageri cum să îmbunătăţească în mod radical performanţa organizaţiilor lor, folosindu-se de potenţialul uriaş al ideilor angajaţilor.
Premiul Cititorilor din partea revistei Fast Company în iunie 2004.
„Printre cele mai bune 30 de cărţi de afaceri din 2004“. Soundview Executive Books
În urma cercetării extinse pe care au întreprins-o în peste 300 de companii din 17 ţări diferite, Alan G. Robinson şi Dean M. Schroeder au descoperit principiile de bază care le permit managerilor să găsească şi să gestioneze numărul mare de idei de calitate ale angajaţilor lor.
În cartea de faţă, ei oferă un ghid practic pentru integrarea totală a ideilor şi a managementului ideilor în modul de lucru al managerilor şi în modul de structurare al organizaţiilor lor.
Ideile sunt motorul progresului. În lipsa lor, organizaţiile stagnează şi intră în declin. Cu toate acestea, majoritatea organizaţiilor se pricep mult mai bine să suprime ideile angajaţilor, decât să le promoveze. Dată fiind competiţia acerbă din mediul actual de afaceri, managerii nu-şi mai pot permite să treacă cu vederea avantajele substanţiale pe care le oferă ideile angajaţilor.
Dacă solicitarea ideilor de la angajaţi nu pare o soluţie nouă sau extrem de originală, autorii atrag atenţia că este vorba despre aşa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea producţiei fiind în acelaşi timp cheia marilor inovaţii.
{mosloadposition user10}