Evoluția spectaculoasă a industriei online din ultimii ani la nivel global și contextul actual generat de pandemia Covid-19 demonstrează că sectorul de e-commerce nu este doar pe trend pozitiv, reprezintă și unul dintre pilonii cei mai importanți din online.
În timpul pandemiei, mulți din retailerii care activau exclusiv offline s-au mutat și în online pentru a nu rata această oportunitate, iar cei care deja activau în online au investit și mai mult în tehnologie și digitalizare, astfel încât să se adapteze schimbării comportamentului de cumpărare.
- Din 2020, mai mult de jumătate din populația globală este conectată la internet.
- Peste 85% dintre americani au acces la internet. SUA înregistrează peste 313 milioane de utilizatori activi de internet la nivel național.
- Începând cu 2020, aproape 50% din traficul de pe internet din Statele Unite provine de pe dispozitive mobile.
- În luna mai 2020, americanii au cumpărat online cu 52% mai mult decât în aceeași perioadă a anului 2019.
- În primăvara lui 2020, Amazon a angajat 100.000 de persoane pentru a face față comenzilor.
- În septembrie 2020, Amazon.com a avut peste 2,44 miliarde de vizite combinate pe desktop și mobil, în creștere de la 2,01 miliarde de vizite în februarie 2020.
- În primul trimestru al anului 2020, vânzările din e-commerce au reprezentat 11,8% din vânzările totale din SUA. În aceeași perioadă, vânzările din e-commerce din SUA s-au ridicat la peste 160,33 miliarde de dolari (statista.com).
Piața online fiind în continuă creștere la nivel global, numărul de produse cumpărate online crescând în medie cu peste 50% pe toate continentele, este momentul oportun pentru a începe o afacere în e-commerce, iar bugetul de care o persoană are nevoie pentru a lansa un business online pe cea mai mare piață din lume este de doar câteva mii de dolari.
Alex Hudițan, Vlad Dragomir și Edward Ilinca, trei dintre cei mai cunoscuți români care au dezvoltat afaceri de milioane de dolari pe Amazon, oferă câteva sfaturi pentru afaceri online de succes pe Amazon:
- Realizează și comercializează produse personalizate, sub branding propriu, ceea ce te ajută în diferențierea față de alți vânzători din piață.
- Experții recomandă o investiție inițială în lansarea unui produs pe Amazon pornind de la bugete de chiar și 5000 dolari, buget minim recomandat pentru a putea realiza o lansare de produs de succes.
- În fiecare lună Amazon face public un top cu cele mai bine vândute produse. Te poți inspira din aceste topuri în alegerea produsului pe care îl vei vinde.
- Alege produse care să se încadreze între $15 și $70 ca preț final de vânzare.
- Orientarea spre produse mici și ușoare, care să nu necesite costuri mari de transport și depozitare care pot diminua marja normală de profit care poate ajunge la valori de 15-40%.
Cei trei antreprenori au creat un curs în cadrul căruia împărtășesc deschis și transparent din experiențele lor și te învață pas cu pas cum să-ți lansezi un produs pe Amazon și cum să-l transformi într-o afacere online de succes. Cursul Amazonienii StepUP a fost urmat în edițiile anterioare de peste 4000 de participanți români, iar acum anunță că aceasta s-ar putea să fie ultima ediție în limba română.
Noua ediție a cursului vine cu o platformă nouă ce include: tool-uri dedicate acestei afaceri, ce permit participanților să analizeze ce produse se potrivesc bugetului de care dispune cursantul, ce costuri sunt asociate, care sunt încasările și profiturile estimate bazat pe produsele ce deja există în piață; 12 webinarii live pentru întrebări și răspunsuri și 155 de lecții video; procese și proceduri pentru a-și lansa și a-și crește afacerea: de la găsirea unui producător, la pregătirea produsului, la prezentarea acestuia și administrarea ulterioară a activității.
Informațiile pe care le primești sunt autentice, practice și constructive, Alex Hudițan, Vlad Dragomir și Edward Ilinca relatând și exemplificând doar din experiența proprie. Toate strategiile prezentate sunt testate în prealabil de ei și validate, motiv pentru care sunt și imediat implementabile.
Poți doar să testezi cursul, să vezi dacă îți place și dacă rezonezi cu informațiile primite și modul de predare, astfel încât să îți dai seama dacă un business în online pe Amazon ți se potrivește sau nu, având opțiunea de a primi banii înapoi în primele 30 de zile de la începerea cursului.
Așadar, cursul Amazonienii StepUP este o oportunitate de a-ți deschide noi orizonturi și perspective și posibilitatea de a învăța practic și eficient cum să lansezi o afacere online pe Amazon, să o dezvolți, să vinzi și să obții profit, totul gestionat de oriunde îți dorești.
Pentru cei care acum aud pentru prima dată de acest model de afacere, cei 3 antreprenori au creat Ghidul Gratuit Amazonienii care descrie etapele principale ale afacerii și care sunt avantajele acestei oportunități.
Persoanele care descarcă ghidul gratuit, primesc apoi acces la un Mini Curs Gratuit de 4 videoclipuri, pentru a înțelege dacă modelul de afacere le este potrivit.