Evernote, compania care ajută oamenii să își amintească totul, anunță lansarea Evernote Business în România. Această nouă soluție permite companiilor să folosească cât mai eficient baza de cunoștințe cumulate a tuturor angajaților. Realizată pentru a întâmpina nevoile afacerilor mici și mijlocii, Evernote Business adaugă produsului de bază Evernote caracteristici care permit colectarea, descoperirea și distribuirea eficientă a informațiilor în cadrul unei companii.
Peste 2000 de companii s-au înscris deja în Evernote Business, ca urmare a lansării de succes din luna decembrie a anului 2012 în Franța, Germania, Elveția, Anglia, Canada, Japonia și SUA. În următoarele luni, soluția va fi disponibilă în peste alte 50 de țări din EMEA, America Latină și Asia-Pacific.
“Vizita în România, cu ocazia How to Web, a fost o oportunitate de a cunoaște comunitatea locală de antreprenori, developeri și utilizatori Evernote. Sper să fie la fel de încântați precum sunt eu în ceea ce privește Evernote Business; soluția rezolvă cea mai mare provocare cu care se confruntă companiile în curs de dezvoltare: descoperirea cunoștințelor indivizilor și a grupurilor. Soluția face accesibilă colectarea propriilor informații, și descoperirea imediată a cunoștințelor colegilor; astfel, nu se irosește efort. Utilizarea Evernote Business a schimbat complet felul în care compania noastră funcționează”, a spus Phil Libin, CEO Evernote.
Printre premiile câștigate de-a lungul timpului, Evernote a primit recent distincția “Best Mobile App for Enterprise Award” la cel mai important eveniment din industrie, Mobile World Congress 2013, Barcelona; premiul este oferit organizației care a introdus cele mai inovative instrumente, pentru telefoanele mobile, ce ajută utilizatorii din companii să lucreze mai eficient.
Peste două treimi* din cei 50 de milioane de utilizatori Evernote folosesc deja serviciul pentru a-și îmbunătăți productivitatea la birou. Piața companiilor globale mici și mijlocii reprezintă o oportunitate extraordinară pentru Evernote Business, având în vedere faptul că 70% din utilizatorii Evernote sunt din alte țări decât SUA.
Evernote Business este disponibil în aplicațiile Evernote pentru Mac, iOS, Android și Windows Desktop. Related Notes se afișează în aplicațiile Evernote Mac, Evernote Clearly pentru Chrome și Firefox, Evernote Web Clipper pentru Chrome.
Având un preț de 10 Euro per utilizator pe lună, Evernote Business oferă un set extins de funcționalități Evernote, care includ toate capabilitățile Evernote, Evernote Premium și noile caracteristici Business Premium.
Mai multe informații și detalii cu privire la înscrierea în Evernote Business sunt disponibile la adresa: www.evernote.com/business.
Caracteristici Evernote Business
Evernote Business este construit pe același set de caracteristici de bază care alcătuiesc Evernote. În plus, soluția are funcționalitatea creată special pentru a întâmpina nevoile legate de productivitate ale companiilor mici și mijlocii, precum și a grupurilor de lucru din companiile mai mari.
Business Notebooks
Utilizatorii pot așeza documentele de lucru și proiectele în Agende Business (Business Notebook), pe care le pot apoi împărtăși cu colegii sau le pot publica în Librăria Companiei (Business Library). Agendele business și cele personale sunt diferite din punct de vedere vizual.
Business Library
Librăria companiei este o singură destinație pentru Agendele Business (Business Notebooks) distribuite de utilizatori, precum și pentru informațiile importante ale companiei postate de administratori. Informațiile acumulate în Librăria Companiei (Business Library) sunt din ce în ce mai multe, pe măsură ce compania crește, devenind astfel o resursă utilă atât pentru angajații noi, cât și pentru cei deja existenți.
Distribuirea mai eficienta a informației
Evernote Business permite angajaților să distribuie informații importante în cadrul unei echipe, al unui departament, cu întreaga companie, sau cu clienții. Permisiunile sunt ușor de setat; dacă un angajat părăsește compania, notițele personale pleacă odată cu el, în timp ce Notițele Business (Business Notes) rămân, oferind astfel continuitatea cunoașterii complete.
Descoperirea informațiilor
Caracteristica nouă, Notițe Asemănătoare (Related Notes), pemite descoperirea neașteptată a unor informații valoroase prin afișarea unor notițe relevante, din cunoștințele colective ale companiei. Căutarea și crearea unei notițe noi declanșează afișarea notițelor asemănătoare din contul unui angajat, din orice altă notiță din Business Notebooks, precum și din cele aflate în Business Library.
Implementarea ușoară
Consola centralizată de administrare permite administratorilor să analizeze și să administreze accesul utilizatorilor și permisiunile pentru întreaga companie. Procesul de facturare este simplu, iar plata poate fi făcută prin cartea de credit sau prin facturare.
Capacitatea de a încărca mai multe date lunar
Utilizatorii Evernote Business pot crea până la 2GB de conținut nou în fiecare lună în agendele personale, dublu față de cât permite Evernote Premium. Compania primește încă 2GB suplimentar pe lună, pentru fiecare utilizator, și acest spațiu este comun pentru toate Agendele Business (Business Notebooks).
* Conform unui studiu realizat de Evernote cu privire la utilizatorii activi în luna noiembrie a anului 2012.