Ca urmare a unui pitch care s-a desfasurat in Ianuarie 2013, eventures a fost agentia desemnata sa implementeze strategia de comunicare online si PR a BBC Knowledge Romania. Postul de televiziune lansat la inceputul acestui an in Romania si-a propus sa-si conduca telespectatorii intr-o fascinanta calatorie de cunoastere si uimire pentru a le starni acestora imaginatia cu idei noi si perspective uimitoare.
BBC Knowledge este parte a BBC Worlwide Channels si a aparut pe piata romaneasca de televiziune in ianuarie 2013, transmitand atat documentare originale pline de spectacol si aventura de pe intreg mapamondul, cat si emisiuni despre lumea in care traim: o lume a stiintei, a naturii si a calatoriilor. Vom aminti cateva dintre emisiunile déjà consecrate precum Top Gear, Richard Hammond’s Crash Course, Dara Obrian’s Science Club, dar si cateva dintre emisiunile noi precum Human Planet sau Inside Human Body care urmeaza sa fie lansate in luna aprilie.
“Suntem incantati sa incepem colaborarea cu BBC Knowledge, un brand de prestigiu. Spectacolele captivante si informatiile patrunzatoare reprezinta un continut cu impact real pentru fani si speram ca, prin intreaga noastra activitate de comunicare, atat online cat si PR, telespectatorii sa poata avea o perspectiva si mai larga a minunilor pe care BBC Knowledge le impartaseste”, a declarat Razvan Vasilescu, Managing Partner si Creative Director, eventures.
Echipa implicata in proiect:
Creative Director: Razvan Vasilescu
Senior Account Manager: Diana Vasilescu
PR Director: Amalia Nastase
PR Manager: Bogdan Grigoras
Social Media Specialist: Anca Muraru
Art Director: Gabi Mihai
Pentru mai multe informatii despre BBC Knowledge Romania va rugam sa ne vizitati pe:
facebook.com/BBCKnowledgeRomania
sau pe site-ul nostru official
//www.bbceurope.com/romania/.