Event Plus, prima companie de Event Architecture din România, s-a lansat joi, 14 iunie, în cadrul unui grandios spectacol de sunet, imagine şi lumini organizat într-o locaţie inedită – Pasajul Villacrosse din Capitală. Conceptul evenimentului a adus împreună accente contemporane şi ale Micului Paris de odinioară. La petrecerea Event Plus au participat Berti Barbera, Mugurel Vrabete şi Edy Petroşel de la Holograf, Valentin Gora de la Divertis, Vlaicu Golcea, Hanno Hoefer de la Nightlosers şi multe alte vedete din showbiz.
“Ne-am dorit să facem din acest eveniment o declaraţie de intenţie pentru ceea ce Event Plus vrea să aducă nou într-un domeniu în care profesionalismul trebuie să fie o regulă de bază – designul si managementul de evenimente speciale. Vorbim despre o piaţă în continuă evoluţie, cu aşteptări din ce în ce mai mari şi mai sofisticate, din partea clienţilor, cărora trebuie să le oferim calitate la standarde internaţionale. Organizarea unui eveniment este, până la urmă o adevărată arhitectură, aşa cum spune conceptul pe care Event Plus îl aduce în România si care reuneşte pentru prima dată sub aceeaşi umbrelă proiectarea şi managerierea evenimentelor, o arhitectură care trebuie să surprindă nu numai participanţii la un eveniment, ci şi să depăşească aşteptările clienţilor în ceea ce priveşte obiectivele setate. “Excelenţa ca standard” este sloganul nostru şi totodată misiunea pe care ne-o asumăm pe viitor”, a declarat Ioan Big, Managing Partner Event Plus.
Conceptul de “Event architecture” este cea mai nouă tendinţă in industria globală de organizare de evenimente şi permite, prin intermediul managementului proiectelor, să integreze cu maximă eficienţă platforme de imagine neconvenţionale şi serviciile de design de evenimente, management de evenimente, consultanţă şi training, în beneficiul clienţilor. Event Plus aduce în premieră acest concept în România, făcând astfel o promisiune de onoare în privinţa standardelor ridicate pe care vrea să le impună pe piaţa organizării de evenimente.
Echipa Event Plus este formată din specialişti adevăraţi, care au la dispoziţie o impresionantă reţea de informaţii la nivel european şi acces permanent la cele mai noi tehnologii şi la ultimele tendinţe în domeniul organizării de evenimente. Echipa managerială este formată din Sorin Fodoreanu – Preşedinte, Ioan Big – Managing Partner, Leon Ramaekers – Managing Partner, Andreea Dumitru – Managing Director, Dan Alexandru – Creative Booking Director, Florin Negoi – Event Manager şi Gabriel Olteanu – Art Director.
Compania oferă de asemenea experienţa unor parteneri valoroşi, care au un cuvânt greu de spus în organizarea de evenimente din România.
Una dintre cele mai interesante noutăţi este DANCE HEADS™, un program care dă un alt înţeles noţiunii de party entertainment şi pentru care Event Plus detine licenţa exclusivă pentru România. DANCE HEADS™ suprapune capetele participanţilor peste corpurile unor dansatori profesionişti în timp ce invitaţii cântă pe unele dintre cele mai cunoscute melodii ale tuturor timpurilor, efectul fiind completat de un background animat. Programul super-amuzant, super-captivant s-a dovedit deja momentul de top al petrecerilor. Lansat în Las Vegas şi devenit în scurt timp preferatul Hollywood-ului, DANCE HEADS™ vine acum să creeze aceeaşi atmosferă şi în România.
{mosloadposition user10}