Miercuri, 11 iulie 2012, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel se va desfasura cea de-a treia editie Social Networks Conference, singurul eveniment din tara ce isi propune sa ofere strategii si tactici de marketing in cele mai utilizate retele sociale in Romania.
Companiile folosesc Facebook in mixul lor de comunicare de mai bine de doi ani. Exista deja multe branduri care nu ocolesc Facebook in marile lor campanii. Cei mai multi oameni de marketing au nevoie insa de idei noi si solutii la provocarile actuale intalnite in retelele sociale. Dincolo de Facebook, sunt interesati si de noile retele si beneficiile lor. Social Networks Conference isi propune ca editia din 2012 sa ofere un ghid avansat de marketing in retelele sociale.
In cadrul evenimentului vor fi prezenti specialisti internationali cu experienta vasta in zona de social media: Andrew Smith, Head Of Client Services, 180 Amsterdam, Emil Jimenez, CEO/CCO, Passion Communications, Czech Republic si Stefanos Karagos, Founder, XPLAIN.
Conferinta va fi marcata de asemenea de nume importante ale profesionistilor locali in online si reprezentantilor din zona acestor retele, printre persoanele anuntate numarandu-se: Raluca Kisescu, Marketing Manager, Avon, Justin Kadima, General Manager, Republika Interactive, Andrei Rosca, General Manager, Spada, Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager, CSD, Pepsico, Alexandra Bideaua, Enthusiasm Developer, TPU.ro, Costin Radu, Managing Partner,
The Geeks, Dragos Stanca, Managing Partner, Q2M si Monica Mircea, Strategy & Relationships Partner, Happy Digital.
Timp de o zi, evenimentul doreste sa ofere instrumente de marketing si comunicare cu eficienta ridicata in cele mai utilizate retele sociale ale momentului: Facebook, LinkedIn, Twitter, Foursquare, TPU.ro, Google Plus, Pinterest. Participantii vor primi de asemenea solutii, idei si informatii utile pentru gestionarea campaniilor si a prezentei brandurilor in online. In plus, reprezentantii unor mari branduri vor prezenta studii de caz in care vor vorbi despre oportunitatile si problemele pe care le-au intampinat in dezvoltarea unor campanii in social media sau de branding online.
Conferinta va include si o sesiune dedicata exclusiv comunicarii pe Facebook, cea mai mare retea sociala a momentului, in cadrul careia participantii vor afla cum sa contribuie eficient la cresterea si construirea paginii brandului.
In plus, participantii la Social Networks Conference vor primi un eBook gratuit, cu informatii la zi, care concentreaza intr-un singur loc 300 de date esentiale, instrumente potrivite, solutii si sfaturi necesare utilizarii cu succes a platformei Facebook.
Cei interesati sa participe la eveniment isi pot rezerva din timp un loc. Detalii complete despre eveniment si inscriere sunt disponibile pe site-ul dedicat: www.socialnetworks.ro, iar pentru a fi permanent la curent cu ultimele noutati, puteti urmari si pagina de Facebook a evenimentului: facebook.com/socialnetworks.ro.