găzduieşte 70 de particpianţi pentru finala naţională
SEAT îşi alege cel mai bun angajat al departamentului
after-sales din reţea
Cu ocazia aniversării a 50 de ani de la lansarea modelului SEAT 600, departamentele de vânzări şi marketing din cadrul SEAT sunt gazdele competiţiei anuale “Cei mai buni oameni de service” organizată de producătorul spaniol de maşini pentru a oferi distincţii celor mai performanţi angajaţi din departamentul post-vânzări ai reţelei lor de distribuitori. Ediţia a noua a anului acesta a adus un număr total de 70 de finalişti care au vizitat sediul SEAT din Martorell; acest centru găzduieşte activităţile post-vânzare ale mărcii, împreună cu personalul de relaţii cu clienţii şi departamentul de parc auto, împreună cu reţeaua de dealership Catalunya Motor, desemnată special vânzărilor către angajaţi şi membrilor de familii.
Vice-preşedintele SEAT pentru Vânzări şi Marketing, Berthold Krüger, a încurajat compania să continue desfăşurarea acestui eveniment, care “premiază excelenţa în service post-vânzări. Aceasta, împreună cu profesionalismul şi cunoştinţele solide ale personalului, fac ca SEAT şi vânzările pe care le înregistrează să ofere cel mai bun service posibil, capabil să genereze încredere şi loialitate faţă de clienţi,” a afirmat el.
În contextul acestui eveniment, aproape 90 de unităţi ale legendarului SEAT 600, care se află la a 50 – a aniversare, au fost expuse în faţa clădirii. Astfel a început spectacolul automobilistic cu participanţi dintre cei mai buni oameni de service la bord, făcându-şi intrarea în parcul PortAventura, situat în Salou (Tarragona), unde este programată finala.
Cei 70 de finalişti provenind din diferite oraşe din Spania şi-au spus cuvântul la testele de cunoştinţe privind identitatea de marcă, dar şi domeniile fiecăruia de specialitate, concentrându-şi toate eforturile pentru a ajunge în finală. În general, testele de calificare acoperă cele mai ample situaţii – de la reparaţii, simularea primirii automobilului şi a livrării sale către client, soluţionarea preferinţelor de culori sau calcularea costurilor de service.
Această competiţie, a cărei finală este programată pentru luna februarie a anului următor, face parte din strategia generală abordată de companie în scopul obţinerii unui grad cât mai înalt de satisfacere a clienţilor printr-o calitate superioară a activităţii de service. Acest aspect este descris pe larg în “Strategia 1018”, în care compania îşi propune să mărească numărul de vânzări al mărcii la peste 800.000 de maşini.
{mosloadposition user10}