un exerciţiu de personalitate
Peste 100 de oameni implicaţi în organizare, aproape două tone de decoruri, 7 zile de montaje şi pregătiri
Campari a organizat un eveniment inedit, care a reunit sub acelaşi acoperiş magia artelor, dar şi cele mai importante personalităţi ale momentului. Ducu Darie, Adrian Oianu, Alexandru Abagiu, Geta Voinea, Vlaicu Golcea, Electric Brother, balet, pictură, muzică simfonică, creaţii de modă, machiaj şi coafură de excepţie, se regăsesc într-un eveniment unic.
Campari abordează un alt fel de comunicare pentru a transmite valorile brand-ului pe piaţa românească. Evenimentul Campari şi-a propus şi a reuşit să dea viaţă pasiunii pentru artă în toate formele ei, într-un exerciţiu de personalitate al unui brand ce comunică pasiune, unicitate şi avantgardism.
Astfel, pentru Campari, Ducu Darie a creat un univers suprarealist, un loc uitat, însă redescoperit în ultimul moment, pentru care timpul este irelevant.
O prezentare de modă în care Adrian Oianu, fashion designer, a scos în evidenţă unicitatea fiinţei umane şi dubla personalitate a acesteia, prin alegerea unor perechi de gemeni a căror ţinute au fost special create în stiluri aflate la poli opuşi. Această creaţie a fost susţinută de cele mai noi tehnici în make-up şi hair-style, elemente realizate de către Alexandru Abagiu, respectiv Geta Voinea.
O simbioză perfectă între muzica simfonică live şi muzica electronică, prin intermediul unei orchestre de cameră, sub bagheta lui Vlaicu Golcea şi a ritmurilor Electric Brother. O soprană eliberată dintr-un adevărat cocoon, interpretând o arie originală semnată de aceiaşi Electric Brother.
O poveste de dragoste dintr-o piesă de balet într-o cutie muzicală.
Pictori care creează cel mai important tablou al vieţii lor artistice, lampadarele vii ce se înalţă pentru a ilumina acest loc ireal, “Grandina”, un loc în care stresul nu are ce căuta şi în care muzica, sunetele naturii şi simularea celor celor 4 momente ale zilei sunt doar câteva dintre elementele menite să ne inducă o stare de linişte sufletească.
“Potenţialul brand-ului Campari permite cele mai originale idei creative. A fost un eveniment în care Campari a comunicat prin intermediul artelor diversele laturi ale personalităţii sale. Pe scurt, evenimentul în sine a fost un exerciţiu de personalitate al unui brand avangardist într-un cadru inedit, în care fiecare detaliu a beneficiat de implicare emoţională”, a declarat Alina Comănescu, Brand Manager Cristalex.
“Campari reprezintă pentru orice minte creativă provocarea supremă. Este un brand ce-ţi permite să-ţi foloseşti imaginaţia şi inteligenţa la maxim. Am avut un eveniment în care au fost implicaţi peste 30 de artişti adevăraţi: regizori, scenografi, muzicieni, pictori, coregrafi, actori, designeri, etc., care au putut să-şi exprime talentul aşa cum au considerat de cuvinţă, fără nici un fel de restricţie. Campari a fost un eveniment aşa cum ar trebui să se facă de fapt evenimente în România”, a declarat Claudiu Leonte, General Manager Luna Promotions.
Conceptul va fi urmat, la sfârşitul anului 2006 şi pe tot parcursul anului 2007 de o serie de evenimente care vor continua să creioneze în diverse spaţii universul Campari.
Încă de la primele campanii de comunicare, Campari a colaborat cu reprezentanţi de renume din lumea artei pentru a-şi comunica valorile. Brand-ul Campari a fost întotdeauna asociat cu valorile şi pasiunea artei – înca din anii ’20, perioadă care a dat startul colaborării cu Fortunado Depero, Campari a fost un promotor de seamă al artei urbane. De atunci, Campari a mai colaborat cu Franz Marangolo, Bruno Munari, Franco Scepi, Federico Fellini, Tarsem şi alţii.
{mosloadposition user10}