20 – 23 septembrie, Romexpo – Pavilionul Central
Organizatorii celui mai important eveniment din Romania dedicat industriei de productie publicitara – Advertising Show, si-au propus si pentru editia din acest an organizarea unor evenimente speciale pentru firmele din domeniu. Pe langa programul de prezentari comerciale si seminarii, realizat impreuna cu firmele expozante, in acest an se va lansa, intr-un nou format, Concursul National pentru Calitatea Imprimarii, aflat la cea de a III-a editie si care se va adresa exclusiv firmelor specializate in print digital – outdoor si indoor, serigrafie si tampografie.
In vederea realizarii unui Regulament cat mai complet al acestui concurs, organizatorii va invita sa vizitati site-ul www.advertisingshow.ro pentru a transmite sugestiile si propunerile Dvs in vederea realizarii unui concurs cat mai transparent si corect.
NOU!!!
Acum puteti decide si componenta juriului Concursului National pentru Calitatea Imprimarii! Nominalizarile se pot face accesand site-ul www.advertisingshow.ro, sectiunea ADVERTISING SHOW 2006 / Concursul National pentru Calitatea Imprimarii 2006.
Asteptam propunerile dumneavoastra, atat pentru regulamentul de participare, cat si pentru componenta juriului, pana la data de 15 mai 2006.
Pentru firmele din domeniul obiectelor promotionale, Advertising Show lanseaza o noua provocare, o competitie la finalul careia vom cunoaste cele mai bune 10 firme care pot oferi “Un cadou la superlativ”. Ineditul / utilitatea / eleganta / umorul, dar si finisajele obiectelor, va pot aduce printre castigatori.
Este un concept nou al unui concurs ce se doreste a deveni un reper atat pentru firmele din acest domeniu, cat si pentru clientii finali.
Regulamentul de participare va fi disponibil pe site-ul targului incepand cu data de 1 mai 2006.
Pentru mai multe informatii si inscrieri, va rugam sa accesati site-ul targului www.advertisingshow.ro.
{mosloadposition user10}