Andreea Dumitru
Managing Director
Event Plus
Unii organizează spectacole.
Noi organizăm evenimente.
Ok, dar care ar fi diferenţa? Nu înseamnă acelaşi lucru? Noi spunem că nu.
Un spectacol îşi aşteaptă participanţii care, în funcţie de reacţia / interesul pe care li-l trezeşte manifestarea în cauză, decid să participe sau nu.
Un eveniment se construieşte / este construit pornind de la analiza publicului ţintă, a celor vizaţi să ia parte la el şi, în acelaşi timp, pornind de la mesajul pe care brandul doreşte să-l transmită acestora. Evenimentele noastre vor fi întotdeauna integrate în strategia clienţilor, dar, în aceeaşi măsură, vor face şi diferenţa.
{viewonly=registered,special}Experienţa echipei ne ajută să înţelegem ce înseamnă "dovada conceptului" în momentul în care schiţăm evenimentul.
Evenimentele corporate din prezent diferă substanţial şi calitativ de cele organizate cu ceva ani în urmă, iar tendinţa arată clar faptul că acest domeniu se află într-o continuă explorare de noi resurse inovatoare. Ceea ce influenţează poate cel mai mult această evoluţie este tehnologia, jocul de umbre, lumini, sunete, proiecţii, noi concepte AV care îmbracă mai bine mesajul corporate sau valorile brandului.
În cadrul unui eveniment corporate, pentru a capta atenţia publicului nu mai este de ajuns să pui nişte lumini într-o locaţie în culorile brandului. Totul va arăta fad şi lipsit de substanţă. Sunt necesare elemente noi care să implice audienţa, să mute cumva invitaţii unui astfel de eveniment din poziţia de simpli spectatori spre mijlocul lucrurilor, a scenariului evenimentului. În acest mod, clientul va înţelege că următorul pas în organizarea evenimentelor corporate este tocmai îmbinarea creativităţii unei companii de event cu tehnologia, pentru ca publicul să interacţioneze mai mult şi pentru a-i crea astfel posibilitatea testării produsului “pe propria piele”.
Event Plus foloseşte noile canale de comunicare şi cele mai moderne tehnologii. Nu suntem înnebuniţi după noile concepte IT sau după megawaţi de sunet şi lumină, dar ştim exact când şi cum să folosim instrumentele potrivite la momentul oportun. Pentru că, în cazul evenimentelor, totul este despre "experienţa"!
Mai mult ca oricând, vorbim astăzi de evenimente ca despre un fenomen aflat în plină dezvoltare, fiind punctul central al vieţii noastre sociale, parte importantă, dacă nu chiar esenţială, a strategiilor de marketing, de promovare a imaginii corporate sau publice a companiilor sau a instituţiilor publice. Industria de evenimente, la nivel mondial, dar cu un debut destul de demn de luat în calcul şi în România, poziţionează evenimentele într-o zonă bine şi clar delimitată faţă de cea a publicităţii sau a activităţilor din cadrul agenţiilor de BTL. Organizarea de evenimente poate fi considerată un domeniu de sine stătător, care funcţionează după reguli şi raţiuni specifice, chiar dacă la noi de multe ori nu este bine înţeles acest lucru.
La nivelul pieţei din România este important de făcut distincţia dintre evenimentele obişnuite, calitativ nesemnificative şi “Special Events”. Conceptul este nou şi destul de vag în industria românească de evenimente, chiar dacă nu este deloc lipsit de importanţă, tocmai din acest motiv meritând toată atenţia noastră. Evenimentele speciale au o serie de caracteristici specifice: unicitate, calitate, autenticitate, status, memorabilitate, forţă motivaţională, oferind o experienţă totală, proiectată pe o temă şi pe resurse creative, având şi o bază raţională. Ele sunt suportul adevărat al platformelor de imagine neconvenţionale, expresii ca „out of ordinary”, „not seen before” fiind uzitate chiar şi de Event Plus, atunci când se argumentează şi se susţin conceptele creative în faţa clienţilor.
Andreea Dumitru este, din iunie 2007, Managing Director la compania de event architecture, Event Plus. Are o experienţă de 8 ani în managementul evenimentelor, activând în agenţii importante din domeniu: Black Pencil (agenţia de evenimente a Leo Burnett), Maximize Communication şi Ogilvy&Mather. Printre clienţii pentru care a lucrat se numără: Kraft Foods România (Milka, Poiana, Africana, Smash, Sugus, Silvana), Gillette Balkans, WWF, DHL, IBM, VOLVO, ATS/ Citroen, Bucureşti Mall, Plaza România, Finansbank (CardAvantaj), Unilever (Dove), Commercial Union (AVIVA), Elite, Brau Union (Bucegi), Quadrant Amroq Beverages (Prigat Activ).{/viewonly} {mosloadposition user10}