Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Eveniment – Romania are un nou jurat la Dubai Lynx – sectiunea media

Nicoleta Padure, Bogdan Prajisteanu si Laura Tampa – pe lista scurta a juratilor la Dubai Lynx – sectiunea Media

Nicoleta Padure, managing director Media Direction, Bogdan Prajisteanu – managing director, Mediaedge:cia si Laura Tampa, Managing Director – Grey sunt numele regasibile pe lista scurta pentru selectarea juratului roman ce se va regasi in compania evaluatorilor la categoria media, in contextul Dubai Lynx, festivalul care stabileste ierarhiile valorice in comunicarea regionala a Orientului Mijlociu.
 
Cinci ani, o strategie bine articulata, optiuni inspirate care au generat in egala masura atentia si admiratia organizatorilor de festivaluri cu greutate si industria romaneasca de comunicare a inceput sa culeaga roadele unui lobby desenat cu har. Rezultatul ? Dupa ce anul trecut Zoltan Szigeti s-a bucurat de privilegiul statutului de jurat, alaturi de personalitati cu valoare globala, pentru al doilea an consecutiv Romania are un loc eligibil la Dubai Lynx.

”Aceasta noua oportunitate pentru expunerea oamenilor valorosi din industria de comunicare locala, in contexte internationale de prestigiu, este consecinta unui demers de diplomatie privata, care, bine articulata, isi dovedeste eficienta. Lobby-ul consecvent si strategia echipei Teodorei Migdalovici au reusit o performanta unica la nivel de industrie, pledand in favoarea  prezentei unui numar considerabil de jurati la evenimente globale de prestigiu. Urmatoarea provocare de proportii? Sa reusim o alta performanta pentru Romania – primul jurat intr-una dintre categoriile competitionale ale Cannes-ului”, a declarat project manager-ul Roxana Balan.  

Ca in fiecare an, pe lista scurta s-au aflat oameni al caror nume e relationat cu inceputurile industriei, dar si oameni care au facut performanta cu data recenta.

”Nicoleta Padure e un veteran al industriei de media, Bogdan Prajisteanu reprezinta o companie al carei adn la nivel de retea e fundamental legat de eficienta mediei lipsita de conventie, iar Laura Tampa este unul dintre profesionistii industriei de comunicare cu o expertiza complexa, care intelege si incurajeaza folosirea mediei creative inclusiv la nivelul departamentului traditional de creatie, bifand alaturi de echipa ei proiecte cu o componenta consistenta de ”media atipica”, a declarat Teo Migdalovici, ambasador al Cannes Lions Romania.

Prin demersurile Biroului local al Cannes lions, industria a reusit sa onoreze niste premiere istorice. In 2007, Romania a fost tara cu cel mai mare numar de studenti prezenti la specializare din intreaga istorie a festivalului de la Cannes. A urmat o crestere dramatica a numarului de delegati – de la 2 la 120 in numai 4 ani, majoritatea fiind clienti. Simultan, pledoaria pentru aparitia unei sectiuni dedicate in exclusivitate studentilor sau infiintarea unor noi categorii competitionale la festivalul Rivierei au creat teren propice altor oportunitati pentru comunitatea locala.

Au fost apoi nominalizarile si selectarea primilor jurati romani la festivaluri de anvergura. Primul dintre ele ? Eurobest – comunicare traditionala, apoi media. Mai intai romanii au fost de partea evaluatorilor mai discret, cate unul pe an (Alina Gavrila – 2006, Dragos Grigoriu – 2007), apoi, in 2008, cate doi – Razvan Capanescu (comunicare traditionala) si Corina Bernschutz (media creativa).

”Statutul de jurat la Dubai Lynx a fost o experienta revelatoare, atit in privinta calitatii panelului de jurati, cat si in privinta nivelului la care poate fi organizat un eveniment de anvergura in aceasta parte a lumii. Prin comparatie, Cannes-ul aproape ca paleste”, declara Zoltan Szigeti in 2008, la intoarcerea in tara.

In 2009, reprezentantul Romaniei va evalua entry-urile inscrise la categoria media creativa, alaturi de  Chris Nolan, CEO, Starcom, Australia, Karine Ysebrant de Lendonck, buying director, Zenith Belgium, Jasmin Sohrabji, OMD India, Britta Reid, MediaCompete, Managing Director, South Africa

Håkan Gustafsson, Carat Nordic, Suedia, Wim van der Peet, GM, Group M, Netherlands, Russell Place, CSO, Universal McCann, uk si Richard Beaven, CEO, Initiative, USA.

In viitorul apropiat vom sti cu precizie care este pulsul Lynx in 2009, de la viitorul jurat al carui nume va fi anuntat in viitorul apropiat dar si din alte surse locale.

La festivalul care premiaza marile idei in comunitatea oamenilor de marketing si comunicare din Middle East va participa si un grup de studenti selectati in contextul Scolii Alternative de Gandire Creativa. 

Ca si colegii lor selectati pentru Eurobest, castigatorii competitiei locale cu finalitate Dubai Lynx vor urmari seminariile evenimentului, vor explora expozitia si vor povesti inapoi acasa care e vibratia creativitatii intr-o lume care nu ne e chiar deplin straina – cea orientala.

Dubai Lynx are loc anul acesta in a doua jumatate a lui martie la Dubai International Convention and Exhibition Centre.

Tempo si Coca-Cola sunt partenerii traditionali care au sustinut constant, in ultimii 5 ani dinamica si proiectele Scolii Alternative de Gandire Creativa. Alaturi de ei, in 2008, Impression si Romtelecom s-au alaturat eforturilor de a indica standarde reale pentru oamenii valorosi ai tinerei generatii.

– Va urma –

Bucuresti, 16.03.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.