Compania a reusit prima crestere a veniturilor din ultimii 4 ani printr-o modificare radicala a strategiei de business
Odata cu rezultatele financiare ale companiei la finalul trimestrului al treilea, Euroweb Romania poate confirma o crestere a veniturilor in 2012, prima crestere din 2008.
Desi procentul de crestere este destul de mic, circa 4% (crestere de la 8,1 milioane de euro in 2011 la 8,4 milioane in 2012), aceasta realizare este semnificativa in contextul unui nivelul foarte inalt al eroziunii preturilor (de aproximativ 20% in fiecare an pentru veniturile existente) care marcheaza piata de telecomunicatii din Romania. Mai mult, aceasta crestere vine in conditiile unei crize economice severe si a unei instabilitati marcare in zona euro.
Stuart Evers, CEO al Euroweb, declara: “Ne bucuram sa putem estima o crestere a veniturilor, pentru prima data dupa 4 ani. Avand in vedere competitia severa din Romania, dar si continua eroziune a preturilor, care ne afecteaza, aceasta crestere a veniturilor reprezinta de fapt aproximativ 24% in realitate, ceea ce reprezinta o realizare extraordinara, mai ales avand in vedere climatul economic in cadrul caruia ne desfasuram activitatea. Consider ca oricine din industria de telecomunicatii va fi de acord ca o crestere a veniturilor in acest moment, fie ea chiar si modesta, este un obiectiv greu de atins, daca nu chiar imposibil, drept pentru care suntem foarte mandri de realizarea noastra. Multe multumiri intregii echipa Euroweb, partenerilor nostri si, mai ales, clientilor nostri”.
Realizarile exceptionale obtinute anul acesta de operatorul roman de telecomunicatii vin ca rezultat al schimbarii strategiei si echipei manageriale. Astfel, Euroweb isi propune sa fie liderul roman in domeniul atentiei fata de client, concentrandu-se se construirea unei relatii cu actualii clienti si pe atragerea de noi clienti in portofoliu.