Euroweb România, unul dintre principalii furnizori locali de servicii Telecom și ICT pentru clienții business, parte a grupului Turk Telekom International, anunță obținerea unor rezultate financiare peste nivelul vizat pentru prima jumătate a anului curent, în creștere cu 20% comparativ cu perioada similară din 2016. Compania și-a consolidat operațiunile, modernizându-și infrastructura și diversificând portofoliul de servicii oferite, mai ales în zona de servicii furnizate în cloud.
În 2016, Euroweb România a înregistrat o cifră de afaceri de aprox. 8,5 milioane de Euro, reușind o creștere de peste 8% față de anul anterior.
Creștere de 20% în primul semestru din 2017
În primele șase luni ale acestui an, Euroweb a obținut rezultate peste așteptări, în contextul unei piețe extrem de concurențiale și cu trend descendent. Compania și-a depășit planul propus, veniturile înregistrate fiind cu 20% mai mari comparativ cu primul semestru din 2016.
“Am reușit să ne depășim țintele de vânzări stabilite pentru prima jumătate a acestui an, în ciuda unui climat concurențial pe o piață în scădere. Creșterea a fost posibilă prin adăugarea în portofoliu a unor servicii noi cu valoare adăugată mare și prin securizarea contractelor existente. Suntem încrezători că până la sfârșitul anului vom depăși cifra de afaceri propusă, de 9 milioane Euro”, a declarat Nazmi Çağlar Bölük, CEO Euroweb România.
Compania deservește în România peste 1000 de clienți business oferind servicii de Internet, servicii de date si de telefonie.
Pe lângă divizia „Wholesale” care a avut o contribuție însemnată, divizia business-to-business Euroweb s-a adresat activ clienților cu centre de date, integratori IT și din industria BPO/Call Center. Totodată, compania a atras clienți noi pe segmentul ICT/Cloud, oferind soluții de virtualizare, servere dedicate, stocare și back-up de tipul „disaster recovery” și „business continuity”, dar si comunicații unificate si servicii Managed Wi-Fi.
La cele de mai sus au contribuit și deschiderea centrului de date din Bucuresti, cât și modernizarea centrului de date din Timișoara, ajutând totodată și la consolidarea operațiunilor regionale.
Euroweb România și-a întărit prezența în teritoriu, având în prezent 27 de puncte de prezență și modernizând principalele noduri de rețea. Astfel, în București, Iași, Timișoara și Cluj-Napoca capacitățile de rețea au crescut de la 1Gbps la 10Gbps. Treptat, au fost upgradate echipamentele active de retea, compania bazându-se pe routere de tip Juniper și Cisco. Euroweb România derulează parteneriate strategice cu Cisco și Bitdefender în domeniul soluțiilor de tip IT&C.
Peste 90% din conexiunile contractate sunt pe fibră optică. Infrastructura operată în prezent în România totalizează 6000 de km de fibră optică. Euroweb are 6 puncte de interconectare la frontieră, în Bors, Nadlac, Jimbolia, Giurgiu, Negru Voda si Ungheni. Fiind parte a grupului Turk Telekom International, Euroweb are acces la o infrastructură de peste 40.000 km de fibră optică, dispunând de atuuri comerciale în interconectarea cu regiunea balcanică, Orientul Mijlociu și Caucaz.
Euroweb România are 80 de angajați, dintre care 50% asigură suportul și consultanța tehnică pentru rețeaua Turk Telekom International.
Despre Euroweb România:
Euroweb Romania S.A. este unul din principalii furnizori de servicii și soluții de telecomunicatii din Romania, fructificând o experiență de 19 ani în domeniu. Începând din 2010, compania este deținută în proporție de 99,96% de grupul Turk Telekom International. Turk Telekom International oferă servicii de tip wholesale și opereaza o retea integrata ce include 19 țări în Europa Centrală și de Est, Turcia, Orientul Mijlociu și zona Caucaz. Pentru mai multe informații, accesați https://euroweb.ro/.