Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Eurovision in mass media

Mediatrust

mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă mediatizarea celei de-a 60-a ediții a concursului muzical Eurovision, desfășurat în Viena, Austria. Cele două semifinale au fost stabilite pentru 19 și 21 mai 2015, iar finala a avut loc pe 23 mai 2015.

Monitorizarea mediaTRUST cuprinde perioada 20 – 24 mai 2015.

Competiția muzicală a înregistrat 11.722 de materiale în mass media, în perioada analizată. Evenimentul a avut o vizibilitate crescută în mediul online: website-uri – 3.553 de materiale, 7.957 de mențiuni în social media, dintre care 7.295 au fost pe Facebook. În presa scrisă au fost publicate 67 de materiale ce au avut ca subiect Eurovisionul, posturile TV au difuzat 104 ştiri, iar la posturile de radio monitorizate au fost difuzate 41 materiale.

Top surse media

Printre sursele media cu cele mai multe materiale legate de Eurovision se numără Fanatik.ro cu 145 de materiale, Click cu 4 materiale, București FM cu 10 mențiuni , TVR 1 cu 19 știri.


Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 23 posturi TV naţionale, 12 posturi radio naţionale, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale, peste 2500 de surse de ştiri online, peste 30000 de blog-uri si forum-uri la care se adaugă conturile publice ale utilizatorilor români de Facebook, Twitter, Google+ si Youtube, în perioada 20 – 24 mai 2015.

Bucuresti, 25.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.