Conţinutul Eurosport, “Gazdă a Jocurilor Olimpice la nivel european”, va ajunge la milioane de utilizatori de Snapchat din toată Europa
Discovery și Eurosport devin destinații preferate ale unui public tânăr, accesibil clienților de publicitate interesați să se asocieze cu Jocurile Olimpice pe toate ecranele
Eurosport şi Snap, Inc. anunță semnarea unui acord strategic de publicitate şi difuzare de conţinut din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă din PyeongChang 2018, oferindu-le utilizatorilor de Snapchat din Europa transmisiuni captivante, prin intermediul mai multor tipuri de conţinut disponibile pe platforma Discover de la Snap.
Parteneriatul marchează o premieră pentru Snap care semnează un astfel acord de nivel european în mai multe limbi, pentru a transmite Jocurile Olimpice, oferind astfel oportunităţi unice brandurilor care doresc să se adreseze unei generaţii tinere de fani cu o perspectivă diferită asupra Jocurilor, urmărite în premieră pe dispozitive mobile. Oferta de conţinut include momente din culisele unor evenimente olimpice, precum snowboarding, schi alpin sau hochei pe gheaţă – la care se adaugă conţinut relevant din partea unor sportivi şi influenceri cu care fanii îşi doresc să interacționeze.
De asemenea, prin intermediul acestui parteneriat, fanii vor putea urmări zilnic Our Stories – Snap-uri selectate şi prezentate de utilizatorii de Snapchat – şi Publisher Stories – materiale în format “magazin”, dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă, produse şi prezentate de Eurosport. Conţinutul disponibil prin intermediul Our Stories va include Snap-uri despre Jocurile Olimpice, create de o echipă de editori de la Snapchat care vor utiliza imagini ale Eurosport de la Jocurile Olimpice, redând fiecare minut al competițiilor prin intermediul platformei Eurosport Player. De asemenea, Eurosport Publisher Stories îi vor aduce pe utilizatorii de Snapchat în mijlocul acţiunii, permiţându-le să creeze, să selecteze şi să distribuie prin intermediul platformei conţinut cu elemente grafice panoramice, texte suprapuse, animaţie şi sunet.
În același timp, echipele Discovery de vânzări de publicitate din întreaga Europă vor putea oferi brandurilor oportunitatea de a ajunge, prin intermediul pachetelor Snap Ad, la comunităţi mai numeroase, mai tinere, preocupate de mediul digital.
“Suntem încântaţi să oferim Jocurile Olimpice unui public tânăr, dinamic, care utilizează Snapchat, respectând astfel promisiunea de a pune Jocurile Olimpice la dispoziţia unui public mai numeros ca oricând, pe toate platformele”, a declarat Michael Lang, President, International Development & Digital, Discovery International. “Prin stilul inovator de a prezenta Jocurile Olimpice, acest parteneriat oferă conţinut original pe una dintre cele mai influente platforme de social media din lume,” a adăugat oficialul Discovery.
“Snapchat le oferă fanilor sportului o modalitate fără precedent de a trăi experienţa Jocurilor Olimpice şi de a se implica în evoluţia sportivilor şi echipelor lor preferate. Am colaborat excelent cu Discovery până acum, adaptând “Shark Week” pentru Snapchat,” a declarat Ben Schwerin, Vice President of Partnerships, Snap Inc. “Suntem încântaţi să ne extindem parteneriatul astfel încât să le oferim utilizatorilor de Snapchat din toată Europa cea mai bună experienţă posibilă a Jocurilor Olimpice,” a mai spus oficialul Snap Inc.
Jonathan Davies, Managing Director, International Advertising Partnerships for Discovery & Eurosport, a adăugat: “Suntem extrem de încântaţi să devenim “Gazda Jocurilor Olimpice” pe Snapchat în Europa şi să le oferim sponsorilor noştri şi partenerilor de publicitate acces în exclusivitate la publicul şi conversaţiile pe care numai Snapchat le poate livra, în timpul unuia dintre cele mai cunoscute evenimente sportive din 2018.”
În medie, 57 de milioane de persoane folosesc zilnic Snapchat în Europa. 25% dintre utilizatorii de smartphone din Marea Britanie şi Franţa folosesc platforma în fiecare zi. Comunitatea Snapchat este profund implicată: există utilizatori activi din toată lumea care accesează platforma de peste 20 de ori pe zi, creând mai bine de 3 miliarde de Snap-uri zilnic cu camerele de filmat. La nivel global, utilizatorii de Snapchat petrec în medie peste 30 de minute pe zi, iar cei cu vârsta sub 25 de ani petrec în medie 40 de minute pe zi pe această platformă.
La începutul acestui an, cele două companii au anunţat în Statele Unite un parteneriat prin care Discovery produce în premieră programe pentru platforma Discover de la Snapchat. Primul program s-a intitulat “Shark Week on Snapchat” și a fost lansat în iulie. Seria a durat o săptămână şi a acumulat peste 17 milioane de vizualizări.
Discovery Communications deţine drepturile exclusive TV şi multimedia pentru transmiterea Jocurilor Olimpice în 50 de ţări din Europa, în perioada 2018-2024. În plus, în ultimul an, Discovery şi-a intensificat semnificativ activitatea pe segmentul digital la nivel internaţional, incluzând un parteneriat în urma căruia a fost creat furnizorul de tehnologie digitală BAMTech Europe, creşterea substanţială a numărului de abonaţi pentru serviciul de streaming Eurosport Player, noul parteneriat OTT cu ProSieben şi lansarea canalelor Discovery şi Eurosport pe Amazon, în Marea Britanie şi Germania.