pe parcursul transmisiunilor de la US Open si Vuelta
Săptămâna Europeană a Sportului, care se desfăşoară în perioada 7-13 septembrie, este o iniţiativă a Comisiei Europene menită să inspire europenii să fie activi (#BeActive)
Eurosport, canalul cu cea mai mare diversitate de discipline sportive transmise în direct, va promova parteneriatul alături de Comisia Europeană pentru Săptămâna Europeană a Sportului în jurul a două competiţii majore – turneul de tenis US Open (New York, 31 august – 13 septembrie) şi Vuelta, ultimul Mare Tur de ciclism din acest sezon (22 august – 13 septembrie).
Eurosport va sprijini campania al cărei scop este să inspire populaţia europeană să fie activă (#BeActive) pe parcursul Săptămânii Sportului. Aceasta va fi susţinută on-air, prin intermediul experţilor Eurosport, în timpul comentariilor, iar hashtag-ul campaniei va fi afişat pe ecran.
Campania va fi promovată pe Eurosport şi Eurosport 2 în 54 de pieţe şi va ajunge astfel în 140 de milioane de locuinţe. Campania “Fii activ” (#BeActive) va fi prezentă şi pe eurosport.com, websiteul nr. 1 în materie de ştiri sportive din Europa, unde vor fi prezente întrebări şi jocuri interactive disponibile în cinci versiuni lingvistice. Acestea vor fi promovate pe Facebook şi vor oferi participanţilor şansa de a vedea cât de activi sunt în comparativ cu alţi europeni, în baza datelor obţinute în urma unui sondaj recent puse la dispoziţie de Uniunea Europeană.
Jonathan Davies, SVP International Ad Sales, Discovery Networks International şi Eurosport, a declarat: “Activitatea fizică şi sportul contribuie substanţial la starea de bine a oamenilor, iar promovarea efortului fizic crescut poate avea un impact pozitiv asupra societăţii şi economiei, fiind astfel un subiect important de abordat. Eurosport este partenerul perfect pentru a încuraja şi pentru a motiva oamenii să fie activi (#BeActive) şi suntem încântaţi să contribuim la acest proiect.”
Transmisiunile sportive în direct oferite de Eurosport pe multiplele sale platforme – care prezintă cei mai buni sportivi din lume, printre care se numără Chris Froome, Nairo Quintana sau Vincenzo Nibali la ciclism şi Novak Djokovic, Andy Murray, Serena Williams sau Caroline Wozniacki la tenis (ambasadori ai Săptămânii Europene a Sportului) – reprezintă modalitatea perfectă pentru a motiva oamenii să fie activi (#BeActive). Promovarea în cadrul transmisiunilor din cadrul evenimentului sportiv va fi completată de spoturi TV, care vor fi difuzate în perioada 22 august – 13 septembrie, marcând astfel sfârşitul Săptămânii Europene de Sport.
Eurosport deţine drepturile TV şi digitale pentru Turul Spaniei la ciclism / Vuelta până în 2020 în toate cele 54 de teritorii europene unde este distribuit Eurosport. Având dreptul pentru toate cele trei Mari Tururi, dar şi pentru cele mai importante curse clasice şi pe etape, Eurosport este gazda a numeroase transmisiuni cicliste (#Home of Cycling).
Anul trecut, Eurosport a înregistrat cea mai bună audienţă TV a sa pentru finala feminină de la US Open. Victoria Serenei Williams în faţa Carolinei Wozniacki a atras o audienţă medie a transmisiunilor în direct de 1,53 milioane de europeni pe Eurosport, o creştere cu 22% comparativ cu finala din 2013, care deţinea recordul precedent.
Mai multe informaţii despre Săptămâna Europeană a Sportului sunt disponibile aici.