la nivelul elitei de business din Europa
Pentru al 11-lea an consecutiv, Eurosport si-a confirmat statutul de cel mai vizionat canal din Europa, conform studiului din 2006 EMS (European Media & Marketing Survey). EMS este studiul de referinta pentru analizarea consumului si apropierii de canalele media internationale a 20% din topul persoanelor cu venituri mari din Europa.
EMS 2006 consolideaza pozitia Eurosport de canal N°1, inaintea altor canale TV internationale indiferent de gen (sport, stiri, business, calatorii si cultura), luand in calcul perioada de vizionare sau nivelul veniturilor.
Potrivit comunicatului, Eurosport este vizionat zilnic de 4.2 milioane de europeni cu stare materiala foarte buna (11%), 12.8 milioane pe saptamana (32.4%) si 24 milioane pe an (61%).
Eurosport are un rol important mult mai puternic la nivelul urmatoarelor grupuri cu target specific :
3% din top – un univers de 8 milioane de indivizi (Top manageri si persoane cu venituri foarte mari) cu un daily reach de 21 % (vs 9% in 2005).
5% din top – un univers de 12.7milioane de indivizi cu un daily reach de 34% (vs 14 % in 2005).
Cercetarea EMS 2006 subliniaza impactul sportului asupra peisajului audiovizual. Acest lucru este confirmat si de un studiu exclusiv -Puterea sportului – realizat de Eurosport si Carat International pentru a evalua relatia consumatorului european cu sportul si marketingul sportiv.
Anul 2007 se anunta pentru Eurosport a fi la fel de important ca 2006 cu toate Campionatele Europene si Mondiale de top, incluzand Campionatele Mondiale de atletism de la Osaka, Mondialele de natatie de la Melbourne, precum si turneele de tenis de Grand Slam, printre alte evenimente sportive de clasa.
{mosloadposition user10}