Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Europharm Distribuție protejează mediul prin achiziția unei flote de mașini hibride în valoare de un milion de euro

Europharm Distribuție protejează mediul prin achiziția unei flote auto nepoluante în valoare de un milion de euro

Europharm Distribuție (EPH) anunță înlocuirea întregii sale flote de autoturisme cu vehicule hibride până la finalul lunii ianuarie 2017.

După recenta achiziție de către Interbrands Marketing & Distribution SRL (IBR), Europharm Distribuție (EPH) anunță înlocuirea integrală a flotei auto utilizate în mare parte de către forța de vânzări. Un număr de peste 80 de autoturisme vor fi înlocuite până la finalul lunii ianuarie 2017 cu modelele hibrid Toyota Auris Terra și Toyota Yaris, în cadrul unui parteneriat strategic încheiat între IBR și Toyota în România. Aceste noi vehicule vor alcătui cea mai mare flotă de automobile hibride a unui distribuitor de produse farmaceutice din România.

Investiția totală a EPH se ridică la un milion de euro și reconfirmă angajamentul companiei de a-și consolida statutul de unul dintre cei mai importanți distribuitori și furnizori de servicii logistice de top din piața românească farma. Tot pentru a îndeplini acest angajament asumat, în ultimele 12 luni, EPH a reînnoit și flota de transport marfă, printr-o investiție de 1.500.000 de euro.
“Este responsabilitatea noastră, ca unul dintre cei mai importanți jucători din piața de distribuție farmaceutică, să oferim soluții reciproc avantajoase pe termen lung. Înlocuirea flotei de autoturisme utilizate de către forța noastră de vanzâri cu mașini hibride este un demers prin care ne asigurăm că îndeplinim acest angajament. Și nu ne vom opri aici. În 2017, strategia noastră prevede continuarea investițiilor, atât pentru extinderea și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților nostri, cât și pentru creșterea acoperirii geografice a zonelor rurale și urbane mici”, declară Georgi Roussev, Director General EPH.

Decizia de a achiziționa automobile eco este rezultatul unei prime sinergii a EPH cu IBR. În 2015, IBR a anunțat consolidarea parteneriatului său cu Toyota România printr-un nou acord privind înlocuirea în întregime a flotei sale auto cu vehicule hibride Toyota.

În data de 1 noiembrie 2016 a fost finalizată achiziția EPH de către grupul IBR, de la grupul GSK. În urma acestei tranzacții, EPH rămâne o companie de sine stătătoare în cadrul grupului IBR, iar rolul său nu va fi schimbat odată cu preluarea dreptului de proprietate: EPH va contribui la modelarea mediului de afaceri din domeniul sănătății, cu scopul de a îmbunătăți viața pacienților din România.

Despre EPH

EPH este activ pe piața autohtonă de peste 20 de ani, cu vânzări de 200 de milioane de euro. Compania are în prezent în jur de 500 de angajați care lucrează în 11 depozite, distribuie peste 3500 de produse de la 90 de furnizori locali și internaționali și asigură livrarea în peste 5500 de puncte de vânzare: farmacii independente, lanțuri de farmacii cu acoperire națională, spitale și alte tipuri de clienți.

Despre Interbrands Marketing & Distribution

INTERBRANDS Marketing & Distribution S.R.L. face parte din Sarkis Group International, având linii de business dezvoltate în România, Bulgaria, Cipru, Belarus, Liban, Qatar, Irak și Libia. Interbrands este cea mai importantă companie din sectorul distribuției și marketingului FMCG din România.

Save

Save

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.