Programul European Advertising Certificate (EAC) este la cea de-a treia ediție și a atras și anul acesta peste 20 de tineri din industria de publicitate din România.
Alături de alți 230 de tineri profesioniști din agențiile membre ale Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA) din Europa, Orientul Apropiat și Africa, tinerii publicitari români au posibilitatea să obțină European Advertising Certificate (EAC), o diplomă pentru începătorii ambițioși care au mai puțin de doi ani experiență în industrie.
Tinerii profesioniști din aproximativ 30 de țări au urmat un curs on-line de 25 – 30 de ore, în urma căruia au dobândit o înțelegere mai aprofundată a industriei de publicitate și a felului în care aceasta funcționează. Cursul on-line este urmat de un examen scris de trei ore, organizat de EACA (Asociația Europeană a Agențiilor de Publicitate) împreună cu asociațiile agențiilor de publicitate membre. Examenul are loc astăzi și se desfășoară simultan în Europa, Orientul Apropiat și Africa. La București, examenul a este susținut de tineri de la agențiile de publicitate Pastel, McCann România, Leo Burnett România și Spoon Media.
Programul este oferit în România de Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).
„De când a fost lansat, în 2012, programul European Advertising Certificate a atras aproximativ 1000 de tineri proaspăt angajați în agențiile de publicitate. Mă bucur să văd că juniorii sunt dornici să accepte această provocare și sunt interesați să beneficieze de acest training. Certificatul EAC este pe cale să devină un punct de referință pentru tinerii profesioniști din industrie”, a declarat Dominic Lyle, director general EACA.
“Consider că European Advertising Certificate reprezintă o mare oportunitate pentru persoanele care își doresc să lucreze în industria de advertising. În ceea ce privește oportunitățile educaționale pe care acest program le oferă, consider că este unul dintre cele mai bune cursuri de pe piață”, a declarat Radu Florescu, președinte EACA.