Europa FM a câştigat două premii Silver Award, pentru campaniile de responsabilitate socială organizate în colaborare cu două dintre cele mai mari organizaţii internaţionale: Habitat for Humanity şi World Wide Fund for Nature.
Prima campanie care a primit recunoaşterea juriului internaţional ca fiind un efort remarcabil de responsabilitate socială s-a derulat în parteneriat cu asociaţia non-profit Habitat pentru Umanitate. Scopul campaniei a fost strângerea de fonduri pentru ajutorarea persoanelor afectate de inundaţiile din această vară.
Cu ajutorul banilor donaţi de ascultătorii Europa FM se construiesc în această perioadă case în zona Dorohoi, judeţul Botoşani.
Campania de strângere de fonduri nu s-a încheiat încă, cei care doresc să se implice o mai pot face în continuare, mai multe informaţii se pot găsi pe site-ul www.europafm.ro.
„România stinge din nou lumina de Earth Hour”, cea mai mare manifestare de conştientizare asupra problemelor de mediu din toate timpurile, a adus pentru Europa FM cel de-al doilea trofeu de argint PR Award.
La chemarea WWF România, Europa FM a îndemnat oamenii din toată ţara să repete gestul de a stinge lumina pentru o oră. Gestul făcut prima dată de români în anul 2009 s-a bucurat în 2010 de un succes de două ori mai mare, semn că ascultătorii Europa FM au înţeles cât de important este un gest simplu în efortul tuturor de a proteja resursele planetei.
{mosloadposition user9}