Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Europa Centrala si de Est, regiunea cu cele mai mari cresteri ale vanzarilor pentru Ruukki

Veniturile companiei finlandeze în ECE s-au majorat cu peste 25%, în timp ce media de creştere pe grup a fost una de 16%. Managementul segmentului de componente pentru construcţii metalice din opt ţări în ECE este asigurat de românul Marian Pîrvu.

Compania finlandeză Ruukki, lider european în soluţii metalice, cu activităţi şi pe piaţa locală, a raportat o cifră de afaceri de 2,79 miliarde euro în 2011. Europa Centrală şi de Est a contribuit cu o pondere de 13% la cifra de afaceri totală, în creştere faţă de anul precedent pe fondul unui ritm de dezvoltare superior.

Vânzările Ruukki în Europa Centrală şi de Est au ajuns la un nivel de 363 milioane euro în 2011, faţă de 290 milioane euro în anul precedent. România este ţara cu una dintre cele mai mari capacităţi de producţie a grupului din această regiune dedicate diviziei Ruukki Construction, fabrica locală fiind principalul furnizor de produse pentru pieţele din această zonă. De asemenea, activităţile diviziei de componente pentru construcţii metalice în cea mai mare parte din ţările ECE sunt conduse de Marian Pîrvu, manager român.

„Ne dorim o creştere a vânzărilor nete în 2012 de aproximativ 5%. De asemenea, estimăm o îmbunătăţire a profitului operaţional comparativ cu 2011”, declară Sakari Tamminen, Preşedinte & CEO Ruukki. În România compania mizează pe o creştere a vânzărilor de cel puţin 10% pe parcursul acestui an.

„Anul trecut Ruukki a reuşit să fie implicată în cele mai importante proiecte dezvoltate în Europa Centrală şi de Est. Fabrica din România a livrat produse pentru lucrări de mare anvergură în această regiune”, declară Marian Pîrvu, business manager al grupului pentru România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia, Ungaria, Cehia şi Slovacia. „În România compania a livrat componente metalice pentru proiecte extrem de diverse, de la spaţii frigorifice până la stadioane. Remarcabilă a fost şi evoluţia diviziei de acoperişuri metalice”, adaugă Marian Pîrvu.

Activităţile Ruukki sunt structurate pe trei divizii: Construction, Engineering şi Metals. În România compania este mai puternic reprezentată de prima divizie. Pe segmentul Metals Ruukki este lider la nivel local în ceea ce priveşte livrarea de oţeluri speciale. Divizia Constructions a avut în ECE creşteri de aproape 29%. Această divizie include profile metalice pentru faţade si acoperisuri, halele industriale, panouri termoizolante şi structurile metalice.

Centru de producţie de la Bolintin Deal reprezintă cea mai mare investiţie într-o unitate de producţie pentru divizia Ruukki Construction a grupului în afara Finlandei, ţara de origine a acestuia. Cele mai multe dintre produsele comercializate în Europa Centrală şi de Est au fost produse în unitatea de la Bolintin Deal. Fabrica Ruukki din România a devenit hub de producţie pentru grupul finlandez începând cu anul 2009, când au fost transferate liniile de producţie din Cehia şi Ungaria, fapt care a crescut capacitatea centrului de producţie de la Bolintin Deal cu 20%.

Bucuresti, 07.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.