La 20 de ani de la debutul sau competitional, Eurobestul devine evenimentul european al elitelor din Marketing si Comunicare de pe batrinul continent.
In 2008, Eurobest are loc in Suedia, la Stockholm, la inceputul lunii decembrie. Si pentru ca oamenii valorosi ai industriei europene de comunicare se respecta, lasa loc si celor mai tineri. Cu varste pina in 25 de ani, ambitiosi, talentati, vizionari, strategi inspriati, pregatiti de training intensiv si gata de victorie.
Asa arata profilul celor pe care ii cautam in ideea de a desena o echipa puternica, gata de competitie cu cei mai influenti jucatori ai generatiei lor la nivel european.
Competentele celor care pot aplica pentru echipa Romaniei la Eurobest sunt variate – de la media creativa la visual craft, de la design de produs la cyber. Strategia e cruciala, motiv pentru care dorim ca echipele sa aiba structura mixta (oameni de la agentie, oameni de la client).
Echipa, care va fi alcatuita din primii 4 cei mai valorosi aplicanti, va trebui sa rezolve brief-ul unei campanii la nivel teoretic si sa implementeze o parte a acesteia (de exemplu activarea strategiei la nivel vizual in afis, pe web si packaging). La Stockholm, timpul de lucru dedicat competitiei va fi de 48 de ore.
Daca aveti alaturi de voi oameni care isi doresc sa se califice pentru Young Creatives Eurobest 2008, va rugam sa-i indrumati catre noi pentru restul de informatii.(roxana.balan@canneslions.ro – pentru aplicanti din agentii, johana.toma@canneslions.ro – pentru aplicantii de la client).
Companiile care vor sa sprijine formarea si / sau prezenta echipei romanesti la Eurobest sunt de asemenea invitate sa ne contacteze.
{mosloadposition user10}