Eureko, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, lansează o nouă campanie de comunicare pe piaţa locală menită să promoveze cel mai nou şi mai ofertant produs din portofoliul Eureko – Flexinvest. Campania face parte din strategia de poziţionare a companiei pe piaţa românească ca un grup financiar de încredere care lucrează în beneficiul consumatorilor din România.
Aceasta este prima campanie de comunicare a unui produs Eureko, după campaniile de rebranding şi de comunicare a valorilor grupului lansate anul trecut. Dezvoltată în jurul conceptului de siguranţă şi profit garantat, noua campanie Flexinvest comunică un produs unic pe piaţa locală – asigurarea de viaţă de tip unit-linked cu un profit investiţional de minim 10%.
“În 2009 Eureko a fost o prezenţă foarte vizibilă pe piaţa locală prin intermediul celor două campanii de comunicare difuzate la nivel naţional. Ne propunem ca în 2010 să continuăm în aceeaşi linie prin lansarea unei noi campanii care promovează produsul Flexinvest, o asigurare de viaţă inovatoare cu o componentă investiţională care, într-un an dominat de dificultăţi economice, a adus o creştere semnificativă în vânzări în segmentul unit-linked.” a declarat Adina Rotileanu, Director de Marketing al Eureko în România.”
Concepută de Mather Communications, campania debutează cu spotul TV „Negocierea” a cărui idee creativă are la bază cele două opţiuni pe care un client le are pentru investirea banilor: siguranţa pe termen lung, în cazul în care optează pentru o asigurare de viaţă, sau profit în cazul în care se îndreaptă către fonduri de investiţii. Prin noul produs, Eureko răspunde atât consumatorilor care îşi doresc siguranţa pe care ţi-o oferă o asigurare de viaţă, cât şi celor care aleg profitul financiar ca urmare a investiţiei făcute.
„Regizorul Henri Bassil, directorul de imagine Anthony Smythe, echipa Mather Communications şi clientul au lucrat cot la cot pentru a depăşi ultima dilemă în materie de asigurări: să alegi între profit pe termen scurt şi siguranţa pe termen lung. De data aceasta, am ales şi unul şi altul, cu ajutorul experţilor financiari Eureko.” spune Donald Simionoiu, Senior Art Director Ogilvy.
Campania de comunicare se va desfăşura în perioada martie – mai 2010 şi va include spoturi TV, online şi print. Echipa care a contribuit la această campanie este formată din Shaun Russell – Chief Commercial Officer şi Adina Rotileanu, Director de Marketing – din partea Eureko România şi Ciprian Tudor – Creative Director, Donald Simionoiu – Senior Art Director, Alexandra Murray – Business Unit Director, Daniela Ioan – Account Manager, Oana Boghici – AV Producer – din partea Mather Communications. Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de Mindshare România.
Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Henri Bassil şi au fost realizate cu ajutorul casei de producţie ABIS.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}