În urmă cu 3 ani se pregătea să facă trecerea de la piața asigurărilor spre piața online, fiind fascinat de ritmul de creștere al domeniului, iar în prezent Eugen Predescu a devenit unul dintre cei mai buni specialiști în marketing online din România. De curând, el s-a alăturat echipei Retargeting.Biz.
“Din exterior, asociam Retargeting cu un produs inovativ, o soluție practică și completă pentru online shop-uri, cu posibilitate rapidă de creștere. Înainte de a face parte din echipă, am avut ocazia să folosesc tool-ul și mi se părea incredibil cât de ușor este de implementat, cât de precise sunt segmentările audienței și ce costuri de achiziție scăzute înregistrează magazinele care îl folosesc”, spune Eugen Predescu.
Încă de la bun început, compania Rertargeting.biz a pus accent pe dezvoltarea unei echipe omogene și profesioniste, cu angajați implicați și motivați, care să își desfășoare activitatea într-o atmosferă armonioasă și dinamică.
În plus, compania lansată de antreprenorul Rareș Bănescu organizează frecvent evenimente în care implică angajații, sau le creează oportunităti de dezvoltare, fie că este vorba de teambuilding-uri, conferințe, deplasări internaționale sau workshop-uri. Având toate aceste elemente, plus un produs inovator, majoritatea profesioniștilor își doresc să lucreze în cadrul Retargeting.biz pentru că este o companie atractivă și totodată reprezintă o provocare.
“Ambiția echipei, creșterea accelerată și produsul au fost cele care m-au determinat să mă alătur proiectului Retargeting. Faptul că tool-ul automatizează și integrează soluții variate de marketing precum Google Programmatic Ads, Facebook & Instagram Dynamic Ads, Recommendation Engine, Personalized e-mails, Behavioural Pop-ups, Push Notifications și SMS-uri automate, ne permite să ne concentrăm pe decizii strategice, cu impact macro pentru clienții noștri. Automatizările nu greșesc și nu se plictisesc atunci când fac microtask-uri, iar echipa are toate datele și timpul necesar pentru a lua decizii de impact pentru partenerii noștri. Practic, rezultatele clienților sunt mai bune, iar munca depusă de noi este mai plăcută.
Direcțiile prin care mă voi implica în creșterea business-ului sunt dezvoltarea produsului, creșterea vânzărilor și extinderea regională. Împreună cu echipa ne vom concentra pe optimizarea Google Programmatic Ads, Facebook & Instagram Dynamic Ads și integrarea de noi campanii; vom prezenta clienților existenți beneficiile acestor noi funcționalități, vom avea sesiuni de learning cu aceștia, vom dezvoltă noi parteneriate și vom extinde business-ul pe piața din Bulgaria și Ungaria”, adaugă Eugen Predescu.
În ceea ce privește perioada de tranziție spre marketing online, Eugen Predescu spune că timp de 6 luni a invătat singur, și-a deschis un cont pe Lynda (o platformă pe care o recomandă oricărui incepător) și a obținut certificări Google, după care a realizat că are nevoie de mai multă practică și un loc în care să se dezvolte și mai mult, așa că a făcut pasul spre agenție.
“Deși nu cunoșteam piața, norocul a făcut să incep un program de internship la Canopy, una din top 3 agentii de performance marketing din România. Realizând dorința de a face parte dintr-un domeniu în continuă expansiune, am făcut tot ce depinde de mine să cresc accelerat. Astfel, în mai puțin de 2 ani am reușit ca pe lângă dezvoltarea din punct de vedere tehnic, să mă implic activ în creșterea agenției. Focusul meu inițial a fost pe zona de sales, dupa care extindere regională, creștere echipă, optimizare procese și dezvoltare sisteme de management. Am fost prezent ca speaker și brand ambasador la evenimente, am ținut traininguri și am scris articole pentru diverse comunități de specialitate din online.”