Începând cu luna mai, serviciul EUfonika Business Call este disponibil pentru clienţii corporate
EUfonika, brand-ul de telefonie fixă care oferă convorbiri la preţuri avantajoase pentru utilizatorii de telefonie fixă, numără peste 10.000 de clienţi după numai două luni de la lansarea sa pe piaţa românească. Lansat de Combridge, subsidiarul român al Magyar Telekom, EUfonika se bazează pe experienţa tehnologică, dar şi pe cea de inovaţii şi de marketing a companiei-mamă. Încă de la lansarea acestui serviciu, la sfârşitul lunii februarie, EUfonika a deschis un Call Center dedicat clienţilor săi. De asemenea, EUfonika dispune de un canal suplimentar de marketing, creat de reţeua extinsă de agenţi de vânzări şi şi-a concentrat eforturile de marketing şi comunicare de la nivelul naţional către nivelul local. Graţie acestor eforturi susţinute şi campaniei de publicitate, EUfonika şi-a asigurat o poziţie bună pe piaţă, numărul de clienţi înregistraţi crescând cu aproximativ 10% în fiecare săptămână.
Serviciul EUfonika se bucură de mare popularitate în Bucureşti, capitala acoperind peste 20% din actuala bază de clienţi. Un procent de 19% din persoanele fizice înregistrate la serviciul EUfonika în aceste două luni este format din judeţele Cluj, Timiş şi Hunedoara. Restul de 61% este reprezentat de clienţii din alte zone ale ţării, inclusiv cele rurale, unde nici un alt operator alternativ de telefonie fixă nu şi-a oferit încă serviciile, şi unde locuitorii au nevoie de convorbiri ieftine, cum sunt cele oferite de EUfonika, pentru a menţine legătura cu rudele şi prietenii din Uniunea Europeană. Serviciul EUfonika se bucură de un succes deosebit la persoanele de vârstă medie sau de vârsta a treia, pentru care raportul calitate – preţ este deosebit de important, astfel încât peste 70% din clienţii înregistraţi până acum au vârsta peste 40 de ani.
Operatorul Combridge – care asigură serviciul EUfonika – pune la dispoziţia corporaţiilor o soluţie tehnică pentru o accesare facilă a serviciului. EUfonika Business Call le permite utilizatorilor din zona corporate care au deja un abonament lunar de telefonie fixă înregistrat la Romtelecom să economisească aproximativ 20% la convorbirile interjudeţene şi 40% la cele internaţionale. Spre deosebire de persoanele fizice, companiile şi instituţiile publice nu vor trebui să formeze codul de acces 1688 înainte de a forma numărul de telefon, ci vor putea utiliza serviciul EUfonika prin intermediul unor soluţii tehnice specifice.
Tarifele pentru clienţii persoane juridice sunt practic identice cu cele percepute pentru clienţii persoane fizice. Astfel, tariful unui apel interjudeţean efectuat în intervalul orar 8.00 – 20.00 pentru ambele tipuri de utilizatori este de 4,3 eurocenţi/ minut, în timp ce preţul unui apel similar realizat în afara acestui interval de vârf (deci în intervalul orar 20.00 – 08.00) este de numai 3,2 eurocenţi/ minut. În plus, EUfonika are oferte personalizate de tarife pentru clienţii persoane juridice în funcţie de volumul de trafic şi destinaţia convorbirilor. De la lansarea sa oficială, serviciul EUfonika Business Call este utilizat deja pe 120 linii şi sunt în curs de derulare contracte cu încă 100 de clienţi potenţiali.
Protocolul de înregistrare la serviciul EUfonika a fost de asemenea perfectat recent, în scopul facilitării accesului clienţilor la acest serviciu. La semnarea contractului pentru EUfonika, clienţii persoane fizice primesc 25 de minute gratuite pentru testarea serviciului la care s-au înregistrat. Semnarea contractului nu presupune nici o obligaţie suplimentară, ci oferă opţiunea folosirii pe termen lung a acestui serviciu care asigură tarife convenabile.
Levente Csenteri, Director Executiv Combridge a declarat cu privire la creşterea dinamică a numărului de clienţi EUfonika: “Portofoliul de zece mii de clienţi în acest stadiu de dezvoltare al serviciului EUfonika este în perfectă concordanţă cu aşteptările noastre. Practic, zece mii de persoane au înţeles deja că utilizarea serviciului EUfonika este foarte facilă, nu implică riscuri, dimpotrivă, oferă numai beneficii. Asemenea celor 50 de milioane de utilizatori ai serviciilor call-by-call din întreaga Uniune Europeană, din ce în ce mai mulţi utilizatori români beneficiază acum de libertatea alegerii operatorului care oferă cele mai convenabile preţuri.”
{mosloadposition user10}