Bancpost a lansat o nouă campanie, prin care se adresează „Maeștrilor Salariului”, pentru care a creat un produs dedicat, pachetul EU SALARIAT, menit să le pună în valoare statutul.
Astfel, Bancpost continuă să construiască pe platforma de comunicare lansată în 2015, „Te vedem așa cum ești tu”, punând accent pe abordarea personalizată a băncii în relația cu clienții.
Vlad, personajul principal al campaniei, este întruchiparea perfectă a unui „Maestru al Salariului” – acel coleg pe care fiecare dintre noi îl are și pe care cu toții îl admirăm, ba chiar, uneori, îl și invidiem pentru abilitățile sale de a „jongla” cu salariul și de a nu rămâne vreodată în pană de bani, mai ales la finalul lunii. Astfel, pachetul EU SALARIAT vine în întâmpinarea tuturor Maeștrilor Salariului cu uneltele de care aceștia au nevoie pentru a-și desăvârși iscusința în administrarea resurselor financiare.
Campania integrată de comunicare se desfășoară în această perioadă pe toate mediile (TV, digital, OOH și BTL), aducând în prim-plan un produs competitiv în piața de banking – pachetul EU SALARIAT, ce include internet & mobile banking, zero comisioane la retrageri de la ATM-urile Bancpost, dobânzi preferențiale pentru credite și un bonus de bun venit pentru noii clienți, în valoare de 100 Lei.
Aura Toma, Executive Director Marketing & Communication, Bancpost:
“În 2016 ne-am propus să adăugam noi componente de comunicare platformei “Te vedem așa cum ești tu”, lansată în 2015. Și mă refer la a continua să oferim experiențe în toate punctele de interacțiune ale clientului cu banca. Campania EU SALARIAT este, de altfel, o succesiune firească a ceea ce am început anul trecut – un produs conturat pe nevoile și obiceiurile financiare ale fiecărui angajat, rezultat dintr-o înțelegere aprofundată a clientului, în individualitatea sa.”
Titus Dumitrescu, Creative Director, Graffiti BBDO:
„Brieful din pitch a fost stufos (cum ne așteptam), dar clar (cum nu ne așteptam): <avem deja o platformă de comunicare – Bancpost te vede așa cum ești tu; cum o ducem mai departe?>. Noi am dus-o mai departe punând toate ouăle într-un coș și mergând cu o singură idee: percepțiile sunt greșite. În cazul campaniei EU SALARIAT, ne-am gândit că nu poți să te descurci bine cu banii fără să pari diferit. Astfel, pentru toți Maeștrii Salariului, cum i-am denumit noi, care știu să-și administreze salariul, există o soluție croită pentru ei: pachetul EU SALARIAT de la Bancpost.”
Lansarea acestei campanii marchează începutul colaborării dintre Graffiti BBDO și Bancpost, fiind prima implementată în urma câștigării pitch-ului de servicii de creație, lansat de bancă la începutul anului.
Andreea Sandu, Head of Client Services, Graffiti BBDO, despre proaspăta colaborare cu Bancpost:
„Ne-am luptat mult în pitch să câștigăm acest cont pentru care noi am mai lucrat în trecut. Lucrurile s-au schimbat de atunci și, între timp, Bancpost are o nouă echipă, dar și o ambiție mare – aceea de a moderniza acest brand. E genul de ambiție care ni se potrivește, cu care lucrăm de mult timp, având în portofoliu multe branduri pe care le-am ajutat să facă acest lucru.”
Echipa care a participat la crearea acestei campanii este formată din:
Agenție – Graffiti BBDO:
Titus Dumitrescu – Creative Director
Alex Tocilescu – Copywriter
Mihai Calotă – Art Director
Dan Şendroiu – Head of Strategy
Anca Iuhas – Strategic Planner
Andreea Sandu – Head of Client Services
Despina Stoica/ Bogdan Țânculescu – Account Director
Iulia Manolachi – Account Manager
Liviu Isop – AV Manager
Client – Bancpost:
Aura Toma – Executive Director Marketing & Communication
Teodora Şaguna – Head of Retail Marketing & Communication Department
Violeta Iliescu – Marketing Project Manager
Irina Ciolac – Head of Corporate Communication
Konstantinos Tovil – Executive Director Mass Banking Segment
Nicolae Trofin – Director Mass Banking Segment