Epee Ro Mania, parte a grupului EPEE, lider în domeniul producerii, importului, distribuţiei şi comercializării de jucării în estul Europei, a lansat în premieră pentru România, jocul de puzzle Eternity II.
Înregistrând un uriaş succes la nivel internaţional, unul dintre cele mai vândute puzzle-uri din toate timpurile, fenomenul Eternity II soseşte acum şi în România, cu o miză de nerefuzat. Astfel, primul jucător care va rezolva puzzle-ul şi va înregistra soluţia corectă, va câştiga 2 milioane de dolari.
Spre deosebire de alte jocuri obişnuite de puzzle, care conţin doar o singură variantă de rezolvare, Eternity II propune multiple variante prin care poţi ajunge la soluţia finală. Jocul este alcătuit din 256 de piese colorate care trebuie corect îmbinate pentru a putea contura forma finala a jocului. După găsirea soluţiei corecte, aceasta trebuie trimisă cât mai repede, până pe data de 31 decembrie 2008, în Marea Britanie, la adresa menţionată în Regulament. Toate soluţiile primite până la această dată vor fi înregistrate în ordinea sosirii şi păstrate într-un seif până la data jurizării. Persoana care va înregistra prima soluţia corectă câştigă 2 milioane de dolari.
Jocul Eternity II se adresează unui public variat, femei şi bărbaţi, de toate vârstele, în special celor care iubesc provocările şi jocurile, minţilor active, şi tuturor celor tentaţi să câştige 2 milioane de dolari.
Este un fapt demonstrat că jocul de puzzle reprezintă un mijloc eficient de a scăpa de stres şi totodată constituie o modalitate perfectă de a menţine în formă o minte activă.
„Ce poate fi mai relaxant decât un joc ? Ce poate fi mai incitant decât o miză substanţială ? Eternity II nu este doar un joc şi nu este doar o miză. El reprezintă o provocare pentru jucatori de pe toate continentele, antrenându-i într-o luptă contracronometru a agerimii minţii. Din această confruntare internaţională, românii nu puteau lipsi. Multe ţări nu au reuşit să-şi organizeze propriile distribuţii locale. Datorită forţei de negociere a grupului EPEE s-a reuşit includerea României în acest proiect. Încheiem cu un mesaj pentru fiecare jucător din România : Acceptă provocarea ! Lucrează în echipă ! Nu pierde timpul ! Crezi că poţi ?” a declarat Mircea Bivolaru, Director General, Epee Ro Mania.
“Pentru lansarea Eternity II, am avut ocazia să îmbinăm, asemenea unui joc de puzzle, toate resursele noastre de comunicare reuşind astfel să punem cap la cap o strategie dinamică de comunicare”, a declarat Bogdan Prăjişteanu, Managing Director Mediaedge:cia.
Lansarea cu publicul din România va avea loc în Bucureşti, pe 24 noiembrie 2007, ora 18.00, la Diverta, în Plaza România.
{mosloadposition user10}