invers sau…Festival de publicitate ADfel
IQads întoarce publicitatea pentru tine. Sau, mai bine zis, te face să o priveşti…ADfel. Pentru că între 4 şi 10 septembrie, terasa La Motoare va găzdui prima ediţie a celui mai neconvenţional festival de publicitate, care vine să îţi dezvăluie faţa nebănuită a mărcilor.
Festivalul îi va reuni, timp de o săptămână, pe toţi împătimiţii de publicitate, amatori de distracţie, care ştiu că publicitatea e mai mult decât un simplu spot şi care vor avea posibilitatea de a o descoperi sub toate aspectele ei, mai mult sau mai puţin ascunse…Nu te aştepta să găseşti acolo ceva din aerul clasicelor festivaluri de publicitate, pentru că ceea ce are permis de trecere la ADfel este doar neconvenţionalul, ineditul.
Ce îşi propune ADfel prin acest concept? Să aducă brand-urile mai aproape de consumator, să arate că publicitatea are un rol mai mult decât comercial şi că este un adevărat fenomen social, care transformă convenţionalul în neconvenţional.
Cum va demonstra ADfel că este altfel? Simplu, invitându-şi oaspeţii să trăiască un festival, nu să îl vizioneze. Implicându-i în ceea ce înseamnă publicitate, nu lăsându-i doar să o admire. Aducându-i în mijlocul fenomenului publicitar, educându-i să fie activi şi să înţeleagă ce li se întâmplă zi de zi. Toate acestea prin intermediul a peste 3000 de spoturi, al muzicii, animaţiei, ori invitaţilor de seama, reunite sub stilul ADfel.
ADfel este un eveniment anual organizat de IOads si 24-FUN, sustinut de MTV Romania, Kiss FM, Elevate Media, Oops Media, News Outdoor, Cotidianul si cotidianul.ro, Compact si HotNews.ro.
{mosloadposition user10}