Publicitatea contextuală, o soluţie eficientă în contextul situaţiei economice
ETARGET, furnizor de publicitate contextuală, anunţă încheierea unui nou parteneriat de lungă durată cu portalul românesc GSP.ro. Parteneriatul va fi benefic atât pentru advertiseri, cât şi pentru agenţiile de media sau deţinătorii de website-uri.
Clienţii companiei furnizoare de publicitate contextuală vor beneficia de un nou spaţiu de reclamă foarte solid, care va putea fi utilizat pentru promovarea produselor şi servciilor proprii. Spaţiul oferit de GSP.ro este deosebit de atractiv, datorită poziţiei de lider pe care acest site o ocupă în clasamentul site-urilor din România.
Piaţa de advertising online se dezvoltă într-un ritm alert, atât la nivel mondial, cât şi în pieţele în curs de dezvoltare, cum ar fi România. Pe piaţa românească tipurile de publicitate mai puţin convenţionale, precum advertising-ul contextual, evoluează rapid. „Daca ne uităm la ţările din Europa Centrala şi de Est, România încă nu este pe primele poziţii în reclama contextuală, însă prin venirea ETARGET pe piaţă acest lucru se poate schimba”, a declarat Dusan Urban, Country Manager ETARGET.
“În Slovacia şi Cehia, reclama contextuală constituie cam 20-30% din bugetele online, la vecinii din Ungaria, aceasta fiind de aproximativ 13%. Ne propunem să contribuim semnificativ la atingerea acestei cifre alături de GSP.ro, pe piaţa românească.” a adăugat Dusan Urban, Country Manager ETARGET.
Parteneriatul va aduce actualilor şi viitorilor clienţi un spaţiu de publicitate foarte consistent şi convingător, unde aceştia îşi pot afişa reclamele. Mai mult, publicitatea tip pey-per-click este o soluţie foarte eficientă în contextul actualei situaţii economice mondiale, care duce la mutarea bugetelor spre o platformă media mult mai eficientă în raport cu costurile.
{mosloadposition user10}