Reţeaua internaţională de publicitate Etarget introduce o serie de noi funcţionalităţi, menită să îmbunătăţească targetarea şi managementul campaniilor online ale advertiserilor. Schimbările vin mai ales în ajutorul viitoarelor campanii de Crăciun ale clienţilor noştri.
„Din statisticile anuale, remarcăm că activităţile de shopping ale utilizatorilor de internet cunosc o creştere începând încă de la sfârşitul lunii octombrie. Schimbările aduse în sistemul Etarget vin în ajutorul companiilor interesate de promovare în această perioadă, folosind instrumentele de marketing potrivite,“ a declarat Alexandra Serdahelyová, product manager Etarget.
Enumerăm doar cinci dintre cele mai importante funcţionalităţi lansate de Etarget.
1. Un design îmbunătăţit – pornind de la feedbackul primit de la clienţii Etarget, a fost regândit sistemul de clasificare a funcţionalităţilor, iar următorul pas logic a fost îmbunătăţirea sistemului de navigare în paginile pentru clienţi, pe două nivele, pentru a se plia mai bine necesităţilor.
2. Grafice – previzualizarea a fost îmbunătăţită, mai ales în cazul statisticilor generale, cu noi grafice, care să ofere perspective mai clare şi prin care evoluţia campaniilor sau încasărilor să fie mult mai uşor de urmărit.
3. Clasificarea site-urilor – pentru advertiseri, a fost regândită structurarea site-urilor din portofoliul Etarget pe care rulează reclamele, clasificându-le în mai multe categorii, în funcţie de domenii şi de conţinut. Mai mult, un client poate alege, acum, să îşi afişeze reclamele doar pe site-uri dintr-o anumită categorie – de lifestyle, de exemplu –, ceea ce măreşte semnificativ eficienţa unei campanii prin Etarget.
4. Crearea unei campanii, mult mai simplă – utilizatorii au acces mult mai uşor, din conturile lor, la adăugarea unui anunţ, de la text publicitar şi până la cuvinte-cheie. De asemenea, pot alege din aceeaşi pagină preţul pe care să-l plătească pentru fiecare cuvând-cheie. În acelaşi timp, pot alege, în continuare, să folosească pagina dedicată pentru licitarea cuvintelor-cheie, printr-un singur click.
5. Buget zilnic, pe o perioadă determinată, statistici noi – până acum, clienţii îşi puteau seta doar bugetele lunare. Odată cu relansarea site-ului, au opţiunea de a-şi împărţi bugetele după bunul plac. Astfel, se poate seta cheltuirea unui anumit buget pe zi sau se poate stabili o anumită sumă ce va fi cheltuită pe anunţuri într-un interval predefinit – buget de 200 RON pentru 4 zile, de exemplu. Această funcţionalitate ajută mai ales când vine vorba de ajustarea bugetului în funcţie de campanie, dar şi pentru evitarea cheltuirii unui întreg buget lunar în mai puţin de o săptămână.
Nu în ultimul rând, în prima pagină după logare, Etarget a introdus o serie de statistici noi, printre care şi posibilitatea de a vizualiza cele mai productive anunţuri, topul categoriilor în funcţie de rata de click, dar şi comportamentul vizitatorilor vizavi de reclame, pe intervale orare.
{mosloadposition user9}