Volumul tranzactilor mobile realizate prin intermediul PayPal va ajunge la 7 miliarde de dolari in 2012, dublul estimarilor initiale, potrivit lui David Marcus, vicepresedinte PayPal Mobile.
De altfel, un anunt referitor la volumul platilor mobile prin Paypal in 2012 a fost facut, la CES, de catre John Donahoe, CEO al eBay Inc.
“In cadrul unui panel de discutii referitor la platile mobile, am anuntat ca PayPal a depasit estimarile pentru 2011, cu un volum total de plati realizate prin intermediul dispozitivelor mobile a carui valoare a ajuns la 4 miliarde de dolari. Cresterea este semnificativa comparativ cu estimarile initiale pe 2011, care evaluau volumul platilor mobile la 1,5 miliarde de dolari, si fata de volumul inregistrat in 2010, de 750 milioane de dolari.”, spune Marcus.
Potrivit lui David Marcus, aceasta crestere se datoreaza atat usurintei in realizarea platilor prin intermediul dispozitivelor mobile, cat si adoptarii tot mai rapide de catre consumatori a acestei modalitati de a face achizitii.
“In prezent, avem peste 17 milioane de utilizatori PayPal care fac frecvent achizitii prin intermediul dispozitivelor mobile, in crestere de la 8 milioane in iunie 2011. In plus, tabletele continua sa aiba un rol important in adoptarea obiceiului de a cumpara prin intermediul mobilelor. Potrivit unui studiu IBM Benchmark, 75% dintre cei care au facut achizitii pentru sarbatorile de iarna au facut asta de pe tablete, iPad-ul fiind cel mai utilizat”, adauga el.
David Marcus a precizat si ca PayPal a beneficiat de colaborarea unor companii importante care au decis sa adopte comertul mobil in 2011. “Companii precum Starbucks, Pizza Express, Yorder sau Fandango au colaborat cu PayPal pentru a le livra clientilor experiente de achizitie incredibile – de la scanarea telefoanelor pentru plata la case in magazine pana la plata doar cu mobilul pentru a evita statul la coada”, a detaliat el.
In conditiile in care limitele dintre online si offline se estompeaza tot mai mult, consumatorii incep sa aiba o alta perceptie, cand este vorba de retail, asupra “normalului”, care acum include un nivel fara precedent de confort.
“Indiferent daca consumatorul se afla in spatele ecranului computerului, foloseste un dispozitiv mobil sau este intr-un magazin, experienta cumparaturilor poate avea acum loc oricand, oricum si in orice fel. Prin intermediul platformei Paypal, sigura si usor de utilizat, suntem in avangarda celor care conduc comertul la nivelul urmator si oferim o experienta de shopping incredibila prin intermediul tuturor canalelor pentru a fi in contact cu consumatorii acolo unde vor sa faca cumparaturi, oricand si oricum” a adaugat David Marcus.