Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ESET isi mentine pozitia de top

in cel mai recent studiu de satisfactie a clientilor derulat in Japonia

ESET®, liderul global în protecţia digitală proactivă, ce deţine recordul mondial de distincţii Virus Bulletin (Marea Britanie) obţinute neîntrerupt timp de 10 ani, a fost desemnat pentru a treia oara consecutiv în poziţia de lider în cadrul studiului de satisfacţie a clienţilor derulat de către Kadokawa ASCII General Research Institute* în Japonia.

“Această a treia victorie succesivă, confirmă că linia de produse ESET este apreciată la superlativ de către clienţii japonezi: ea conduce în unsprezece categorii de evaluare din doisprezece. ESET este aşadar brandul preferat de către utilizatorii care apreciază cerinţele de sistem reduse, ratele eficiente de detecţie, precum şi rapiditatea demonstrată de către soluţiile antivirus“, spune Parvinder Walia, Director de marketing la ESET pe regiunea APAC.

ESET a obţinut scorul de top de 88.4 puncte, care este cu 13 puncte mai mare decât scorul cel mai apropiat primit de un competitor, Kaspersky®, şi cu peste 10 puncte mai mare decât cel înregistrat de Kingsoft®, câştigătorul categoriei de produse antivirus gratuite. Soluţiile de securitate ESET s-au pozitionat drept cele mai bune produse din categoria soluţii antivirus cu plată în mai multe categorii, printre care Viteza de Răspuns a Software-ului Instalat, Performanţa de Securizare, Suportul Tehnic Oferit.

“ESET este mândru că s-a poziţionat în continuare în topul satisfacţiei clienţilor de pe piaţa japoneză şi multumeşte pe această cale partenerului nostru din Japonia – Canon IT Solutions,” spune Ignacio Sbampato, Director de vanzări şi marketing în cadrul ESET. “Baza de clienţi ESET ce provin din Japonia, cunoscuţi pentru standardele înalte pe care le solicită din perspectiva calităţii tehnologice şi a suportului tehnic oferit, creşte în fiecare an. Multe mulţumiri se îndreaptă şi în direcţia echipelor ESET din întrega lume, care depun un efort susţinut pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor clienţilor şi pentru a dezvolta continuu funcţionalităţile acestui produs, ce este apreciat de milioane de oameni, de peste douăzeci de ani” continuă Sbampato.

Soluţiile ESET conduc în topul satisfacţiei clientilor din Japonia (Kadokawa ASCII General Research Institute)

Poziţie

Producător

Produs

Scor Satisfacţie (ulterior achiziţiei)

1

ESET® (Canon IT Solutions partner company in Japan)

ESET

88.4 puncte

2

Kaspersky®

Kaspersky

75.0 puncte

3

Symantec®

Norton

73.4 puncte

4

Trend Micro™

Virus Buster

68.5 puncte

5

SourceNext®

Virus/Super security ZERO

64.9 puncte

6

McAfee™

McAfee

64.6 puncte

Studiul organizat de către Kadokawa ASCII General Research Institute a fost derulat la sfârşitul lunii august 2013 iar respondenţii făceam parte din grupul de monitorizare Kadokawa ASCII General Research (ce include, printre alţii, cititorii revistelor Shukan ASCII Weekly, Mac People, etc.). Respondenţii au evaluat caracteristicile individuale, precum şi impresia generală a liniei de produse a fiecărui brand, prin evaluări de tipul “foarte bun” (100 puncte), “bun”, “moderat”, “rău” şi “foarte rău” (0 puncte).

* Numele anterior al companiei: ASCII General Research Institute
** Aceasta este a treia victorie consecutivă pentru ESET (2009, 2012, 2013). Studiul nu a fost derulat în anii 2010 şi 2011.

Bucuresti, 26.09.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.