Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Editura Brandbuilders
Unde-s trei puterea creste! Si daca cei trei mai reunesc si cele 10 tehnici de baza legate de promotii si prezinta modurile in care acestea trebuie utilizate… cartea se dovedeste de la… coperta utila.
Autorii incep prin a oferi o definitie complexa cu privire la promotii tocmai pentru a fixa notiunea. Astfel, „Promovarea vanzarilor presupune activitati de marketing si comunicare care modifica relatia pret/valoare a unui produs sau serviciu receptate de cumparatorii-tinta, prin aceasta [1] generand vanzari imediate si [2] modificand valoarea pe termen lung a brandului” (pag 12). Se vorbeste despre selectarea instrumentelor promotionale adecvate si apoi sunt prezentate in detaliu fiecare dintre metode in parte: cupoanele, pachetele speciale, programele de continuitate, returnarile de fonduri, premiile instant si concursurile, bonusurile expediate prin posta, programele de sampling, promotiile in scopuri caritabile, discounturile si intelegerile comerciale.
Esentialul despre promotii – Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim reprezinta o lucrare de baza pentru specialistii in marketing si vanzari. Lucrarea este de folos oricarei companii si tuturor specialistilor indiferent de nivelul lor de pregatire – daca sunt incepatori vor dobandi notiunile de baza fara de care nu pot avea succes, iar daca au deja experienta in domeniu fie lucrarea va fi un fel de recapitulare, fie le va oferi noi idei sau le va aduce aminte de unele lucruri pe care nu le-au mai aplicat demult.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}