pentru a creste odata cu mentalitatea consumatorului
Era Shopping Park este brandul lansat de Omilos Group in Iasi si Oradea. Cele doua retail park-uri vor fi cele mai ample proiecte de acest fel construite in afara Bucurestiului si vor fi deschise in doua etape, in 2008 si 2009.
Pe o piata ce a devenit din ce in ce mai aglomerata, Omilos Group, companie specializata in achizitia de terenuri, planificare, investitii si management de proiect, cu birouri in Romania si Marea Britanie, lanseaza un concept inovator – retail park-ul, imbracat intr-un brand apetisant – Era Shopping Park.
„Ne dorim ca Era Shopping Park sa devina mult mai mult decat o noua destinatie de shopping, iar consumatorul sa se bucure de toate beneficiile pe care le aduce un retail park. Era Shopping Park inseamna inceputul unei noi ere si va marca o schimbare de mentalitate, ce se adapteaza acum unui stil de viata dinamic si antrenant”, a spus Ioana Ionescu, Marketing Manager Omilos Group.
Conceptul Era Shopping Park pune accent pe cateva elemente diferentiatoare, ce identifica brandul si ii creeaza notorietate:
Beneficii rationale Era Shopping Park pentru mai multe publicuri tinta:
1. Consumatorul final
– Varietate („Aici gasesc tot ceea ce imi doresc”)
– Noutate („De abia astept sa se deschida”)
2. Retaileri
– Oportunitate de business: profit financiar
– Garantie pentru vanzari
– Cresterea valorii brandului prin asociere cu Era Shopping Park („Vreau sa fiu acolo”, „Vreau sa investesc acolo”)
3. Autoritati
– Extraordinar aport de capital
– Dezvoltarea infrastructurii cu capital privat
– Crearea unui numar mare de locuri de munca
– Stimularea mediului de business local, crearea de oportunitati de afaceri
Beneficii emotionale Era Shopping Park:
– destinatie ce va deveni punct de referinta datorita atmosferei si oportunitatilor puse la dispozitie
– Era Shopping Park va fi un retail park ce pune accent pe activitati si programe antrenante, transformandu-se astfel intr-o destinatie pentru distractie
– Dezvoltarea retail park-urilor va creste ratingul celor doua orase, precum si calitatea vietii locuitorilor
La nivel grafic, logo-ul Era Shopping Park a fost realizat de agentia de branding Stereo, ce a trebuit sa raspunda unui brief complex care urmarea crearea unei identitati care sa transmita un mesaj elocvent consumatorului final: diversitate, distractie, ambianta.
„A trebuit sa ne asiguram ca logo-ul Era va avea impact din punct de vedere vizual, va fi consistent cu mesajul transmis, dar si cu numele. Logo-ul trebuia sa sugereze trecerea timpului si sa contrabalanseze semnificatia lui <a fi> la timpul imperfect. Si cred ca am reusit foarte bine”, explica in continuare Ioana Ionescu, Marketing Manager Omilos Group.
Culorile alese transmit forta unui brand puternic si sugereaza consumatorului final energie si caldura. Rosul capteaza foarte repede atentia, fiind culoarea pasiunii, avand un efect stimulator general si provocand, incitand la actiune. Are efectul de a stimula oamenii sa ia decizii in mod rapid si creste sperantele. Verdele, in schimb, sugereaza linistea, buna dispozitie, relaxare, echilibru, siguranta.
Pentru ca numele retail park-ului este format doar din trei litere, s-a mers pe un font cu alura puternica, ce sugereaza siguranta, dar si diversitate si distractie – prin marginile curbate. Icon-ul din stanga numelui este menit sa completeze logo-ul printr-o imagine care sa duca la ideea de spirala, crestere, diversitate. Caci Era Shopping Park este retail park-ul unde a cumpara devine o arta, fiind, in acelasi timp, o investitie de timp si resurse, menite sa creasca ratingul oraselor Iasi si Oradea. Mai mult, Era Shopping Park este epicentrul care va da energie celor doua orase.
Creat luand in considerare multiple modalitati de branding, in functie de materiale si procese de productie diferite, logo-ul Era Shopping Park va fi declinat, pe viitor, in toate materialele promotionale necesare.
Era Shopping Park Iasi si Oradea sunt dezvoltate de Ermes Holding, respectiv Omilos Oradea, companii al caror management este asigurat de Omilos Group. Omilos Group este specializata in achizitia de terenuri, planificare, investitii si management de proiect, cu birouri in Romania si Marea Britanie. Compania planuieste pentru urmatorii 2 ani investitii de peste 300 de milioane de euro in proiecte imobiliare aflate in orasele mari din Romania, cu o populatie de peste 150 000 locuitori.
{mosloadposition user10}