Mida Soft Business, alături de partenerii tehnologici Canon și Lenovo, lansează pe piața din România o soluție inovatoare de tip ERP (Enterprise Resource Planning) dedicată în exclusivitate unităților medicale, de la spitale la clinici monospecializate și farmacii. ERA Medical oferă, într-un singur pachet software, funcționalități puternice care vin în sprijinul personalului medical și al managementului organizației – de la dosarul electronic al pacientului și integrarea cu SIUI la situația stocurilor de materiale, a contractelor și a facturilor și până la urmărirea zilnică a profitabilității.
Parte a suitei ERA ERP, ERA Medical este o aplicație unică pe piața din România, fiind destinată tuturor unităților care asigură servicii medicale, de la clinicile mici și farmaciile independente la spitalele regionale și marile lanțuri de desfacere de medicamente. ERA Medical este un produs al Else Digital Solutions, unul dintre cei mai vechi dezvoltatori locali de soluții ERP al cărui acționar majoritar este Mida Soft Business, și reprezintă rezultatul unui efort întins pe durata mai multor ani, completând portofoliul vast de module ERP dezvoltate de companie, care cuprinde soluții specializate pentru gestiunea electronică a producției, a stocurilor și mijloacelor fixe, a operațiunilor comerciale și de distribuție, a activităților de HR și de salarizare, precum și alte module adaptate la nevoile specifice ale clienților.
Soluțiile ERP sunt utilizate de decenii de către companii, în special de acelea care operează cu volume mari de date – bănci, operatori de telefonie mobilă, instituții de învățământ sau mari corporații. În ultimii ani au luat avânt implementările de astfel de soluții în domeniul medical, grație avantajelor acestei arhitecturi software. Aplicațiile ERP – cum este și ERA Medical – sunt construite în jurul unei baze de date centralizate, care adună informații de la toate departamentele organizației, conectând astfel fluxuri operaționale și informaționale care sunt în mod uzual separate. De exemplu, ERA Medical asigură interconectarea informațiilor referitoare la serviciile medicale administrate unui pacient cu situația stocurilor de medicamente și materiale, precum și cu situația contractelor și a facturilor de la furnizori.
Aplicația aduce în sprijinul medicilor o serie de funcționalități extrem de puternice, cum ar fi posibilitatea realizării unui dosar electronic al pacientului pe toată durata internării, cu urmărirea serviciilor medicale administrate și posibilitatea integrării cu SIUI, ceea ce contribuie la creșterea calității actului medical, simplifică sarcinile de tip administrative și reduce timpii de așteptare pentru pacienți. ERA Medical poate fi integrată cu diverse fluxuri noi de informații, inclusiv cu aplicații software de telemedicină, următoarea etapă în dezvoltarea acestei soluții.
Fiind o aplicație modulară, adaptabilă nevoilor unei tipologii largi de clienți, ERA Medical poate asista managementul unităților spitalicești la luarea deciziilor importante, grație posibilităților sale de a genera informații detaliate și complexe la nivelul întregii organizații. Printre funcțiile sale se numără unele standard în lumea ERP, precum urmărirea contractelor și a facturilor pentru fiecare furnizor sau partener, generarea automată a facturilor, calcularea automată a prețurilor în funcție de attribute prestabilite, generarea de rapoarte (către CNAS), dar și capacități special precum aceea de a genera în orice moment un decont per pacient.
Ca mod de operare, aplicația organizează datele în jurul proceselor efective de lucru din cadrul organizației clientului, oferind în același timp ușurință în utilizare. Centralizarea informațiilor într-un singur loc contribuie la reducerea semnificativă a posibilității de pierdere a datelor și, pe de altă parte, elimină erorile și datele duplicate.
„Lansăm astăzi un produs de care suntem foarte mândri, 100% românesc, care reprezintă o alternativă puternică și fiabilă la multitudinea de sisteme software reciproc incompatibile, majoritatea învechite și neadaptate nevoilor sistemului medical, care sunt încă folosite în multe clinici și spitale din România”, a declarat Ciprian Barangă, Director Executiv al Mida Soft Business. „ERA Medical poate înlocui complet sistemele software existente și, mai mult, poate fi integrată fie cu o soluție ERP déjà existentă, fie cu una nouă, deschizând astfel posibilități practice nelimitate în ceea ce privește administrarea și furnizarea de servicii medicale. Însă valoarea maximă pe care o poate aduce unui client este dată de implementarea completă a soluției integrate ERA-ERP. Cu o interfață grafică prietenoasă și ușor de utilizat, aplicația integrează și consolidează într-un singur loc informații provenind din toate fluxurile operaționale ale clientului, fiind un instrument managerial ideal pentru identificarea problemelor și luarea deciziilor strategice. Pentru medici, dosarul electronic este o resursă prețioasă de informații, ce poate fi de un real ajutor pentru îmbunătățirea actului medical.”
Mida Soft Business le oferă clienților care doresc să beneficieze de avantajele ERA Medical consultanță de specialitate în configurarea proiectului și a aplicației, asistență pentru migrarea datelor, servicii de externalizare (outsourcing), precum și instruire în utilizarea aplicației. În plus, ERA Medical poate fi complet securizată prin soluțiile de Cyber Security existente în portofoliul de produse al Mida Soft Business.
DespreMida Soft Business
Mida Soft Business este o companie cu capital 100% românesc, înființată în anul 2003, având ca domeniu principal de activitate vânzarea de produse și servicii IT. În cei 15 ani de la înființare, Mida Soft Business și-a diversificat portofoliul de servicii și liniile de business, iar în momentul de față oferă soluții complete axate pe tehnologie: de la infrastructură, software, printing și service la consultanță specializată pe fiecare dintre aceste domenii de expertiză.
Rapida dezvoltare a companiei se datorează serviciilor sale de o calitate deosebită, parteneriatelor, inovației, atenției față de nevoile specifice ale fiecărui client și responsabilității cu care sunt abordate toate proiectele. Numărul clienților a crescut de la an la an, iar în prezent Mida Soft Business oferă servicii și soluții IT&C pentru mai mult de 3.100 de clienți din diferite domenii de activitate: instituții publice; producție; retail și distribuție; energie și utilități; media; banking și servicii financiare; asigurări.
Axată în principal pe soluții de imprimare, Mida Soft Business a reuşit să atragă în echipa sa specialişti cu o solidă expertiză tehnică, având 10-15 ani de experiență profesională în companii de renume pe piaţa românească.
Despre Canon
Canon este unul dintre principalii inovatori şi furnizori de soluţii de imagistică şi tehnologia informaţiei pentru companii şi utilizatori finali. Canon se concentrează pe produse de consum și de imagistică profesională, precum și pe soluții de imprimare și gestionare a documentelor pentru afaceri. De asemenea, Canon oferă produse dedicate anumitor domenii, precum medicină, optică, televiziune şi IT.
Canon combină cunoştinţele avansate din domeniu cu expertiza tehnică, pentru a ajuta companiile să facă faţă provocărilor crescânde din industria în care activează, sprijinindu-le iniţiativele de afaceri în era digitală şi ajutându-le să se dezvolte. De peste 20 de ani, Canon se află în topul primelor trei companii din lume cu cele mai multe brevete depuse şi de 31 de ani la rând se numără în topul primelor cinci companii din lume deţinătoare de brevete. Grupul Canon are acum peste 190.000 de angajaţi şi este format din peste 320 filiale şi companii asociate.
Conform celui mai recent raport Canon Office Insights 2018, ideea automatizării documentelor a fost foarte bine primită în comunitatea de business CEE. Cu toţii sunt de acord că automatizarea documentaţiei de business este un proces inevitabil, deoarece astfel se va economisi timp preţios şi se va reduce numărul de erori legate de documente. Aproximativ 68% din firmele din zona CEE au automatizat deja procesarea pentru cel puţin un tip de document comercial, cele mai des întâlnite fiind facturile (45%), corespondenţa (28%), contractele sau documentele juridice (25%) şi notificările adesate clienţilor (23%).
La Canon ne concentrăm pe controlul costurilor şi pe calitatea serviciilor şi ne asigurăm că oferim experienţe remarcabile celor care folosesc produsele noastre în domeniul medicinei.
Despre Lenovo
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) este o companie globală din top Fortune 500, în valoare de 43 mld. USD, și lider în furnizarea de tehnologie inovatoare pentru consumatori, uz commercial și tehnologie bazată pe centre de date. Portofoliul nostru de produse și servicii securizate de înaltă calitate include PC-uri (inclusive legendarul brand Think și brandul multimodal YOGA), stații de lucru, servere, dispozitive de stocare, rețelistică, software (inclusive soluțiile ThinkSystem și ThinkAgile), smart TV și o gamă de produse mobile precum smartphone-uri (inclusiv brandul Motorola), tablet și aplicații. Conectați-vă cu noi pe LinkedIn, urmăriți-ne pe Facebook sau Twitter (@Lenovo) sau vizitați-ne pe https://www.lenovo.com/.