Desi adresat specialistilor in marketing si comunicare, de la Conferinta Internationala de Marketing Direct n-au lipsit animalutele favorite si copilasii zambareti. Cum? Simplu – tentati cu un premiu irezistibil (unul dintre cele mai noi produse de la HP si-anume imprimanta HP Photosmart ePrint), zeci de participanti la Conferinta au trimis catre imprimanta HP e-mailuri cu pozele salvate pe telefon sau (asa cum le-au cerut organizatorii) cu poze facute locco. Acestea s-au imprimat automat, iar in jurul lor s-au perindat mai toti sa le admire. Orice imprimanta ePrint de la HP are o adresa unica, asa ca in mapa de Conferinta fiecare participant a gasit o cartolina cu aceste informatii.
Firesc ca s-a ales o poza relevanta pentru atmosfera MID, iar Decebal Bondaret, senior crative la Kondiment, a fost norocosul, pentru ca s-a gandit sa fotografieze participantii in timpul pauzei de cafea, dintr-un unghi foarte interesant.
Dela Quist spunea: "Majoritatea e-mail-urilor pe care le trimiti nu vor fi deschise niciodata, orice ai face, insa de fiecare data cand e-mailul ajunge in Inbox, oamenii vor recunoaste brandul, chiar daca nu deschid e-mail-ul", adaugand si ca mailurile fara titlu sau cu atasamente au o rata de deschidere mult mai buna decat cele ‘corecte’.
Dela Quist, este Email Marketing Leader si CEO la agentia de email marketing Alchemy Work, din Marea Britanie si lucreaza din 1984 in domeniul comunicarii, fiind specialist in dezvoltarea campaniilor B2B si B2C de marketing prin email, atat in ceea ce priveste strategia, cat si continutul, design-ul sau analiza lor.
Concursul HP a fost anuntat imediat dupa prezentarea lui, tocmai pentru a-i incuraja pe cei 250 participanti sa se foloseasca de telefoanele mobile sau laptop-urile si sa trimita catre imprimanta ePrint HP e-mail cu fotografiile preferate. Ce e interesant e ca poti trimite catre imprimanta ePrint orice fel de documente (word, excel, power point, pdf, jpg) de pe orice device cu acces la internet, in orice colt al lumii te-ai afla.
Cea mai mare companie de tehnologie din lume, HP (Hewlett Packard), a sustinut aceasta Conferinta, comunicarea directa fiind si una din principalele directii in strategia de marketing. MID a tratat pe durata a 8 ore si prin intermediul a 21 speakeri teme de actualitate: e-mail, e-commerce, e-marketing. Sau, mai exact: cum sa comunicam mai bine prin intermediul mediului virtual. In era digitalizarii companiile trebuie sa gaseasca acele instrumente eficiente prin care sa comunice cu clientii lor, potentiali sau existenti. Bineinteles, comunicarea trebuie sa fie bidirectionala, iar aici sta marea provocare. Internetul presupune interactivitate si viteza – caracteristici pe care o companie trebuie sa invete sa le utilizeze in avantajul ei.