Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Epicor lanseaza o noua versiune iScala Hospitality

Noua versiune iScala Hospitality de la Epicor beneficiază de integrarea functionalităţilor de back office şi front office într-un pachet unic, de instrumente noi pentru Business Intelligence, precum şi de facilităţi suplimentare pentru lanţul de aprovizionare.

iScala Hospitality include acum template-uri de integrare CU MICROS-Fidelio, unul dintre principalii provideri de sisteme point-of-service (POS) şi de property management systems (PMS) pentru industria turismului, ca şi pentru alţi provideri importanţi de soluţii de front office. Această nouă facilitate permite lanţurilor de hoteluri şi restaurante din întreaga lume să beneficieze rapid de o integrare perfectă între sistemele front office şi soluţia de back office Epicor iScala Hospitality.

În prezent, soluţia iScala Hospitality este implementată cu succes în peste 300 de hoteluri din mai mult de 60 de ţări, printre clienţii de top numărându-se Sheraton, Le Meridien, Marriott, Hilton, Radisson, Hyatt, The Ritz Carlton şi Novotell Accor Hotels.

Epicor Service Connect, platforma de integrare business XML care funcţionează ca punct central de integrare pentru organizarea eficientă şi sigură a proceselor în aplicaţiile Epicor, ca şi pentru conectivitatea externă la aplicaţiile Epicor şi non-Epicor, a fost mult îmbunătăţită. Astfel,  Epicor iScala Hospitality foloseşte serviciile XML Web pentru a se integra perfect cu MICROS-Fidelio şi cu alţi vendori POS/PMS. Fluxul de informaţii se poate desfăşura prin intermediul tehnologiilor consacrate sau prin serviciile Web şi XML.

Epicor Service Connect permite companiilor din industria turismului să creeze un proces automat complet pentru a importa toate informaţiile de la sistemele de front office POS/PMS  în modulele Epicor, printr-o activitate programată sau în timp real.

Epicor iScala Hospitality include, de asemenea, un instrument de raportare destinat industriei turismului (hospitality reporting tool – HRT) care oferă principalele rapoarte din industrie, cum ar fi rapoartele de venituri zilnice şi alte rapoarte curent utilizate de hotelurile din întreaga lume. Noua variantă integrează, de asemenea, tehnologiile Microsoft SQL Server Analysis Services pentru a oferi informaţii financiare, administrative, de achiziţionare şi de inventariere Business Intelligence (BI) Cubes specifice industriei turismului.

“Epicor continuă să colaboreze cu Microsoft pentru a dezvolta tehnologii care ajută organizaţiile din industria turismului să îmbunătăţească procesele de business”, a declarat Matthew Shigenobu Muta, industry director Worldwide Hospitality Group, Microsoft.  

Ca lider şi inovator în industria de turism, Epicor lucrează cu Hospitality Technology Next Generation (HTNG), o asociaţie de comerţ care facilitează dezvoltarea tehnologiilor de generaţie viitoare şi care au în centru clientul, pentru a răspunde mai bine necesităţilor comunităţii internaţionale  a hotelierilor şi altor furnizori de soluţii, stabilind standarde de la integrarea front office la cea back office.  

"Dezvoltarea industriei hoteliere în România ultimilor ani ne face să credem că soluţia iScala Hospitality va avea mare succes. O asemenea implementare nu doar ajută managementul într-o gestiune eficientă, dar contribuie substanţial la creşterea calităţii serviciilor din industria noastră de turism. În plus, avem deja implementări de succes, cum ar fi cea de la Hotel Intercontinental", a declarat Horia Negulescu, Senior Country Manager, Epicor Software România.
 
Capabilităţile de integrare POS şi PMS într-un pachet, business intelligence îmbunătăţite şi cele de raportare dezvoltate de Epicor oferă resurse directe pentru organizaţiile de astăzi din industria turismului pentru a colecta, analiza şi a îmbunătăţi datele în timp real.

“Prin oferirea integrării POS/PMS într-un pachet, Service Connect, instrumente îmbunătăţite de business intelligence, localizări extinse, Epicor iScala Hospitality ajută organizaţiile din domeniul turismului, din întreaga lume, să funcţioneze cu eficienţă optimă şi să obţină profit maxim”, a declarat Nader Nemati, global director Retail and Hospitality Practice, Epicor.

Bucuresti, 25.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.