- Runda este condusă de un grup de business angels
- Platforma se adresează în special consumatorilor de experiențe (Millenials și Gen Z)
- Finanțarea va fi folosită pentru accelerarea dezvoltării tehnice a produsului, vânzare și marketing
Startup-ul de călătorii self-service Epicvisits.com, dezvoltat de antreprenorii Raluca Jianu, Mihai Bârsan, Bogdan Jianu și Emanuel Pasat, începe o campanie de crowdfunding pe SeedBlink, joi, 8 iulie, în cadrul unei runde totale de investiții în valoare de 150.000 de euro. Fondatorii cedează 15% din capital, la o evaluare pre-money a companiei de €850,000. Fondatorii au primit deja votul de încredere din partea unor investitori precum Adrian Țuluca (Propaganda Creative Marketing), Felix Tătaru (GMP Group) și Bogdan Tudor (StarTech Team) care s-au alăturat proiectului.
Hibrid între o agenție turistică și o platformă de rezervări, cu specific epic
Epic Visits se adresează celor care au nevoie de inspirație pentru călătorii memorabile și caută soluții potrivite stilului lor de viață. Un hibrid între o agenție turistică și o platformă de rezervări, Epic Visits listează top 10% proprietăți cu un factor epic (design, poveste, priveliște, locație, experiență), oferind posibilitatea personalizării unei excursii prin intermediul unui configurator special Mix and Match. Factorul epic este cel care asigură un potențial mare de scalare, rămânând în același timp diferențiat atractiv.
Piața globală de cazări epice este evaluată la 53 miliarde euro, reprezentând 10% din piața totală de cazări la nivel global, la rândul ei fiind estimată la 529.5 miliarde euro, conform Allied Market Research. Piața globală de cazări este preconizată să ajungă la €753 miliarde până în 2026, cu o rată de creștere anuală compusă de 4.50%.
75% dintre clienții cheie în turism până în 2026 vor fi milenialli și cei din Generația Z, principalii consumatori de experiențe. 82% dintre turiști duc lipsă de inspirație (nu au o destinație/cazare în minte) când încep să se gândească la o excursie.
De la idee la viziune
Fondatorii au lansat un MVP în toamna anului trecut. O nouă versiune a site-ului, cu o serie de funcționalități construite pentru gazde și consumatori, va fi disponibilă din această toamnă. Startup-ul are și o prezență locală stabilită în Franța.
“Cel mai mare câștig al nostru, ca startup, a fost să colaborăm cu cei de la SeedBlink și le suntem recunoscători pentru sesiunile de mentorat și de consultanță, pentru tool-urile de evaluare dezvoltate, pentru provocările pe care ni le-au adresat. Fiecare etapă parcursă cu ei ne-a ajutat să progresăm și să fim cu un pas mai aproape de atingerea viziunii noastre.”, a declarat Raluca Jianu, co-fondator Epicvisits.com.
Investițiile obținute vor fi folosite de companie pentru accelerarea dezvoltării tehnice a produsului, vânzări și marketing.
„Atunci când o echipă experimentată întâlnește o idee generoasă, atunci când tehnologia facilitează experiențe turistice unice, vorbim despre o campanie potrivită profilului SeedBlink. Epic Visits este așa cum îi spune și numele, o platformă tehnologică unde își dau întâlnire locuri idilice și planuri îndrăznețe. Este o combinație de emoție și pragmatism, foarte ușor de înțeles, foarte ușor de urmărit. Welcome on SeedBlink!” a declarat Andrei Dudoiu, CEO SeedBlink.
Suma disponibilă pentru investitorii SeedBlink este de până la €110.000, pentru 11% din capital, iar ticketul minim de investiție pornește de la €2.500.