GECAD ePayment, integrator de soluţii pentru comerţ electronic, anunţă astăzi fuzionarea cu GECAD Cvantage, companie-soră din cadrul Grupului GECAD specializată în furnizarea de servicii de tip call center. Noua companie va purta numele de GECAD ePayment.
În urma acestui proces, soluţiile de plăţi online şi eCommerce oferite de GECAD ePayment vor căpăta un plus de valoare, compania fiind acum capabilă să ofere suport clienţi 24 de ore din 24 atât pentru comercianţii cu magazine online cât şi pentru utilizatorii care fac achiziţii pe Internet. Proiectele Cvantage vor continua să primească întregul sprijin al companiei, termenele contractuale ramânând neschimbate.
„Decizia a fost luată pe baza strategiilor de dezvoltare ale celor două entităţi, GECAD ePayment urmărind întregirea ofertei sale prin adăugarea de servicii de tip call center pentru suport clienţi iar firma GECAD Cvantage intenţionând ca din acest an să se concentreze exclusiv pe servicii de call center în domeniile IT şi bancar. Sinergia dintre cele două echipe a condus firesc la fuzionarea lor.”, explică Radu Georgescu, preşedinte al Grupului GECAD.
Poziţia de Chief Executive Officer (CEO) va fi preluată de Carmen Sebe, până astăzi CEO la echipa Cvantage. Cristian Badea, CEO al GECAD ePayment în momentul fuziunii, devine Chief Information Officer (CIO) în cadrul noii companii.
Carmen Sebe preia o firmă cu o poziţie puternică pe piaţă: “Estimăm că GECAD ePayment a depăşit o cotă de 70% din piaţa locală a soluţiilor de plăţi online. Avem o soluţie tehnică de excepţie; prioritatea noastră acum este să oferim clienţilor servicii complete, cu valoare adăugată, şi să consolidăm această cifră. Extinderea pe piaţa internaţională este de asemenea unul din obiectivele strategice ale firmei. Serviciul de suport clienţi 24 de ore din 24 este esenţial pentru domeniul căruia ne adresăm iar faptul că fuzionarea se face cu o companie ce are o experienţă valoroasă în proiecte multinaţionale de anvergură va contribui cu siguranţă la succesul ePayment în noua formulă.” a declarat Carmen Sebe.
Compania GECAD ePayment operează şi pe piaţa internaţională, oferind sub brandul Avangate soluţii de tip eCommerce pentru producătorii de software.
Despre GECAD ePayment
GECAD ePayment este integrator de soluţii pentru comerţ electronic, lider pe piaţa românească de sisteme de plăţi online.
ePayment este o soluţie pentru magazine virtuale având ca scop principal realizarea unui sistem simplu şi sigur de plăţi pe Internet atât pentru comercianţi cât şi pentru cumpărători. Soluţia a fost lansată pe piaţă în iulie 2004, având un impact direct şi semnificativ asupra întregului comerţ electronic românesc. La sistemul ePayment au aderat peste 300 de comercianţi web.
În prezent ePayment procesează comenzi cu plata prin card bancar (VISA, MasterCard, Diners, JCB, AMEX), transfer bancar, plata la livrare, microplăţi (SMS şi DTMF) şi BRD-Mobilis, fiind singura soluţie completă pentru e-commerce de pe piaţa românească. De asemenea, ePayment este certificată 3DSecure şi VeriSign.
Oferta ePayment include şi servicii de audit de funcţionalitate pentru magazine virtuale, testarea magazinelor cu utilizatori reali, construirea de prototipuri de magazine electronice.
Pe piaţa internaţională compania oferă sub brandul Avangate soluţii de tip eCommerce pentru producătorii de software.
GECAD ePayment este membră a grupului GECAD.
Despre Grupul GECAD
GECAD a fost înfiinţat în 1992 iar, după 12 ani de dezvoltare continuă şi vânzarea tehnolologiei sale antivirus companiei Microsoft în 2003, s-a transformat într-un grup high-tech cu puternice valenţe inovative. Grupul GECAD desfăşoară acum operaţiuni, prin intermediul companiilor din cadrul său, în domenii precum mail servere, soluţii eCommerce, servicii de tip call center, servicii de securitate IT, dar şi incubarea de afaceri high-tech şi dezvoltarea de noi tehnologii software.
{mosloadposition user10}