Agenția de comunicare enTourage Communications lansează campania de informare și educare cu privire la sănătatea intimă a femeii: „Iubește-ți V-ul!”.
Plecând de la o statistică deloc îmbucurătoare, care indică faptul că 25% dintre femeile din Romania nu merg niciodată la ginecolog, aproximativ 23% din totalul femeilor merg o dată la trei ani la un consult, iar un procent de 70% dintre femei suferă cel puțin o dată în viață de o afecțiune intimă, enTourage Communications își propune să informeze femeile cu privire la afecțiunile zonei intime, la modalitățile de prevenire și tratare ale acestora.
„Discuțiile referitoare la zona intimă și sănătatea acesteia reprezintă un subiect tabu pentru multe dintre femei. Iubește-ți V-ul! este o campanie care își dorșste să treacă dincolo de orice bariere și să aducă în atenția tuturor femeilor cele mai importante subiecte privind sănătatea intima. Aproximativ 70% dintre femei suferă cel puțin o dată în viață de o afecțiune intimă și la peste 50% dintre ele aceste afețiuni reapar, prin urmare considerăm că este necesar acest demers educațional” menționează Dorina Ene, managerul agenției enTourage.
„Iubește-ți V-ul” dispune de o platforma editorială, www.iubestev-ul.ro, în care sunt dezbătute cele mai importante subiecte referitoare la menținerea unei igiene intime adecvate, la afecțiuni, modalități de prevenire și tratare, și va fi actualizată constant de echipa agenției. Pe lângă articolele din platformă, femeile au acces și la un canal video dedicat „Iubește-ți V-ul!”, în care medici specialiști răspund la cele mai frecvente întrebări legate de sănătatea intimă a femeilor de orice vârstă.
În perioada 28 septembrie-4 octombrie, campania „Iubește-ți V-ul!” beneficiază de mai multe acțiuni, precum: promovare media prin bannere online, newsletter, campanie indoor în centre sportive și clinici medicale, acțiuni BTL (distributie flyere și mostre) și promovare în social media, pe pagina dedicată de Facebook https://www.facebook.com/iubestevul. În plus, oricine dorește să susțină campania o poate face utilizând, pe contul său de socializare, hashtag-ul #iubestevul.
Ulterior campania continuă pe platforma online dedicată.
Partenerii care s-au alăturat campaniei sunt Vavian Pharma și Donna Medical Center.