La 17 octombrie 2011 enTourage Communications isi anunta lansarea pe piata media si PR din Romania. Astazi, dupa 1 an, obiectivele sunt si mai mari pentru ceea ce urmeaza.
Am inceput activitatea enTourage extrem de optimista si cu dorinta de a face lucruri bune. Am vrut sa invat, am vrut sa generez rezultate, am vrut sa imi pastrez si sa-mi dezvolt in acelasi timp creativitatea si s-o pun in folosul partenerilor nostri. Ne-am adresat in principal companiilor mici si mijlocii pentru ca am considerat ca avem multe de invatat si nu am vrut sa sarim peste nicio etapa, indiferent ca experienta de cel putin 6 ani in media si PR ne-ar fi indreptatit sa abordam si alt gen de companii.
Cum a fost primul an enTourage?
In anul care a trecut ne-am specializat in domenii precum Horeca, Fashion, Sanatate, Constructii, Legal. In momentul de fata un procent important il reprezinta Horeca, in agentie avand 4 clienti din acest domeniu: 2 cafenele, o ceainarie si un restaurant. Este un domeniu in care putem fi creativi si in care putem masura usor eficienta activitatilor, ceea ce ne si intereseaza. Ne place fashionul si am fi vrut sa lucram mai mult pe el, am descoperit ca legal-ul, si in speta proprietatea intelectuala, este destul de usor de gestionat si ne dorim cel putin un partener din acest segment in anul ce urmeaza.
Am avut parte de momente frumoase si mai putin frumoase, de intrebari fara raspuns, de activitati pe care le-am facut pentru prima oara, am fost certati si am invatat din asta, am invatat sa ne gestionam timpul mai bine si sa comunicam mai mult si mai bine cu partenerii nostri.
Cu siguranta ca putem face mult mai multe lucruri si in fiecare zi incerc sa caut oportunitati atat pentru agentie, cat si pentru clienti.
Ce ne dorim de la anul 2 activitate?
Incepem anul 2 sub deviza „we level up”, ne dorim multa putere de munca si incredere din partea clientilor din piata. Trecem practic la nivelul urmator si ne vom adresa si companiilor mari, pentru ca acum stim ca putem sustine conturi importante, ca avem resursele necesare pentru a genera eficienta si aici nu ma refer la numar de aparitii intr-o revista, ci efectiv la rezultate masurabile in numar de clienti, cifra de afaceri etc.
Ne dorim sa crestem ca echipa si vom cauta oameni proactivi, responsabili si dornici sa obtina rezultate.
Despre enTourage Communications
enTourage Communications ofera servicii de PR clasic si online (de la dezvoltarea de strategii de PR, pana la implementare, pe toate canalele) si servicii media (dezvoltare si implementare strategii de media, planning, buying, research, monitoring).