Entersoft România a obținut în 2017 o creștere a cifrei de afaceri cu 10% față de anul anterior, în timp ce profitul s-a majorat cu două cifre procentuale.
Creșterea din 2017 a fost asigurată prin proiectele derulate la clienți noi, prin participarea la implementări internaționale, alături de echipe din celelalte țări, dar și prin extinderea proiectelor la clienții existenți din România. Prin partenerii locali s-au contractat cu 20% mai multe proiecte decât în 2016.
“2017 a fost un an predominat de cloud și SaaS, atât în cazul proiectelor internaționale, cât și de la nivel local. Companiile doresc tot mai mult să aibă o predictibilitate cât mai bună a investițiilor pe care le fac în tehnologie și pun mult accent pe optimizarea costurilor. Ne așteptăm ca și în 2018 mai mult de 50% dintre companii să solicite soluții de business integrate, găzduite în cloud prin Microsoft Azure. De asemenea, o mare parte dintre companii vor investi în software de business doar dacă vor avea la dispoziție opțiunea de a implementa o astfel de aplicație în regim Software-as-a-Service (închiriere) sau alte soluții de finanțare convenabile”, declară Cristi Cozic, country manager al Entersoft România.
Entersoft România a încheiat deja un parteneriat cu o organizație europeană cu ajutorul căreia investițiile în software pot fi recuperate în proporție de până la 70%, ceea ce este un mod bun prin care companiile pot adopta tehnologii noi pentru a spori productivitatea și competitivitatea la nivel național sau internațional.
Tot mai multe companii care doresc să implementeze soluții de business integrate se orientează către cloud pentru că investiția inițială în infrastructură (servere) este mult mai mică iar necesarul de profesioniști IT care să se ocupe de instalarea și mentenanța acestei infrastructuri este și el redus. Mai mult, în cloud toate datele sunt securizate, datele beneficiază de backup și implementarea unei soluții ERP sau CRM este mai rapidă.
Din punct de vedere financiar, Entersoft România are ca obiectiv depășirea primului milion de euro ca venituri, obiectiv perfect tangibil luând în calcul și faptul că, în 2017, compania a lansat o nouă soluție – Entersoft WMS – în urma unei investiții de grup de peste 5 milioane de euro. Compania a început deja implementarea soluției de optimizare a depozitelor la clienți din România și din regiune, o importantă creștere putând veni în 2018 din acest segment.
În primele luni ale anului vor fi în derulare implementări la clienții noi precum DHS Bike Parts, Railing Design sau Mantzaris, dar și extinderi la clienți din portofoliu precum JTI sau SofMedica.
Entersoft România este acum printre putinii furnizori de pe piață care oferă o soluție complet integrată ERP, CRM, SFA, Retail, WMS, Document Management, foarte potrivită pentru companii în dezvoltare și departamente ale companiilor mari.