Entersoft România, filiala locală a producătorului de soluții informatice pentru afaceri Entersoft SA, a înregistrat o creștere a veniturilor cu 40% în primele șase luni ale anului, comparativ cu același interval din anul anterior. Rezultatele obținute se încadrează în estimările făcute de companie la început de an.
„Am avut un start foarte bun în acest an, cu noi proiecte care se anunțau provocatoare încă de anul trecut cum au fost cele de la Meritstahl, BioEnergy, Presto Construct sau Imperial Tobacco. Creșterea a fost completată de finalizarea în aceste șase luni a unor noi proiecte-pilot la clienți de anvergură, precum JTI, dar și a unor proiecte regionale alături de colegii noștri din celelalte țări”, a declarat Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.
Mare parte dintre noii clienți ai Entersoft au optat pentru versiunea Software-as-a-Service a soluțiilor Entersoft sau pentru implementarea în cloud a acestora.
„Tot mai mulți manageri înțeleg și apreciază beneficiile aduse de aceste sisteme moderne de tehnologizare și licențiere. În cazul SaaS este apreciată flexibilitatea în plata licențelor și scalabilitate în funcție de evoluția în timp a companiei pentru că se plătește un abonament anual în funcție de numărul de utilizatori care folosesc Entersoft. Acest număr poate fi ajustat în fiecare an. În cazul alegerii implementării în cloud, reducerea investiției inițiale în soluții și infrastructură IT cântărește cel mai greu în decizia pe care o iau companiile ce aleg un astfel de sistem. Scurtarea timpului de instalare a soluției este, de asemenea, un beneficiu major mai ales pentru companiile foarte dinamice”, a completat Cristi Cozic.
Entersoft România – obiective 2016
Pentru întregul an 2016, Entersoft România are ca obiectiv menținerea creșterii cu 40% a cifrei de afaceri, precum și o sporire a profitului cu două cifre procentuale. Totodată, Entersoft România estimează că, pe fondul dublării numărului de proiecte derulate prin partenerii din țară, numărul consultanților din departamentul de implementare urmând să crească cu 30% până la final de an.