Request for Approval a fost implementată cu succes după Entersoft Mobile SFA
JTI (Japan International Tobacco) a implementat aplicația Entersoft RFA (Request for Approval), care permite obținerea rapidă de aprobări direct de pe dispozitivele mobile, astfel fiind redus timpul petrecut de agenții de vânzări în interacțiunea cu comercianții.
Aplicația mobilă a fost dezvoltată de Entersoft SA pentru sistemele de operare iOS și funcționează pe terminale iPhone și iPad, având la bază serviciul Apple Push Notification. Entersoft RFA este foarte eficientă pentru propagarea de informații pe aceste dispozitive între membrii unui grup.
Toate informațiile sunt transmise criptat, astfel încât se asigură o securitate sporită întregii acțiuni de propagare de date.
Entersoft RFA are ca scop notificarea unui utilizator, în timp real, referitor la o cerință, o oportunitate ori o schimbare în fluxul de lucru. Poate fi la fel de utilă într-o companie cu mulți agenți comerciali, în lanțul de aprovizionare al unei companii mari sau în fluxul de documente din cadrul departamentului de resurse umane.
“Să presupunem că lucrăm într-o companie cu peste 200 de agenți comerciali aflați permanent pe teren, care trebuie să știe în câteva secunde dacă au posibilitatea de a livra marfă din stoc către un partener comercial la care se află în acel moment. Sau că, într-o companie cu 500 de angajați trebuie gestionate zilele de concediu, orele suplimentare lucrate și sunt necesare aprobări în timp real pe astfel de solicitări. Este dificil pentru un departament de resurse umane, oricât de mare ar fi, să gestioneze un flux atât de complex de documente. În aceste cazuri, Entersoft RFA integrat cu un Entersoft ERP poate reduce cu mai mult de 50% timpul petrecut cu fiecare dintre activitățile enumerate”, explică Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.
Specific, în cazul proiectului JTI, Entersoft a propus un instrument modern cu care compania poate crește eficiența reprezentanților săi de vânzări. Soluția Entersoft RFA instalată pe dispozitivele mobile oferă echipei de management posibilitatea să comunice eficient cu agenții comerciali, ceea ce permite ajustarea rapidă a stocurilor clienților.