Retailerul a inaugurat al treilea magazin din Capitală în incinta Plaza România, unde își așteaptă clienții cu reduceri de 50%.
Suprafața noului magazin, aflat la parterul mall-ului, este de 141,50 metri pătrați. Cu ocazia deschiderii din 12 iunie, clienții Plaza România vor beneficia timp de o săptămână de reduceri de 50% la articolele selecționate de la English Home. Magazinul oferă o varietate de produse textile – de la așternuturi până la halate – și decorațiuni interioare pentru dormitoare, sufragerii, bucătării, băi și camere pentru copii. Produsele English Home reflectă o reinterpretare a stilului britanic în materie de decorațiuni interioare, stil căruia i s-a adăugat o notă romantică. De la bun început, din 2008, anul în care brandul a intrat pe piață, misiunea sa a fost de a oferi clienților prețuri accesibile pentru articole de bună calitate.
La ora actuală, retailerul English Home este prezent în Turcia (240 de magazine), Grecia, Polonia, Bulgaria, Ucraina și Georgia (având peste 50 de magazine în aceste țări). 2015 marchează intrarea brandulului pe piața din România. Primele magazine au fost deschise în Brașov și București, iar noul magazin inaugurat în Plaza România este al treilea pe care retailerul îl pune la dispoziția locuitorilor Capitalei.
Deschiderea noului magazin English Home din Plaza România face parte din strategia de extindere și modernizare a celor două mall-uri din Capitală deținute de Anchor Grup.