Contextul neprielnic pentru print a provocat AdPrint si Energiea sa lanseze campania „Save the Print”, prin care se doreste revitalizarea printului ca mediu cu istorie, valoare si noblete.
Campania se va desfasura in perioada 13 iunie-31 iulie si se adreseaza agentiilor de publicitate din toata lumea, dar si freelencerilor. Acestia sunt invitati sa creeze lucrari prin care sa promoveze importanta printului si sa le trimita pe adresa teodora.calin(at)adprintfestival.com
Executiile vor fi jurizate de Michael Weinzettl, Publisher si Redactor Sef Lürzer’s Archive, iar cele mai bune cinci lucrari vor aparea in publicatii din toata lumea.
AdPrint si Enegiea isi doresc sa obtina suportul publisherilor si al partenerilor media ai festivalului, care sa se alature acestei cauze comune si sa ofere spatii pentru printarea mesajelor generate de campanie.
Prin aceasta campanie se doreste sustinerea creativitatii in print si constientizarea importantei acestui mediu ofertant. Inca de la prima editie, misiunea AdPrint a ramas aceeasi, aceea de a premia cele mai bune lucrari europene din print si de a promova ce are acest mediu de oferit.
„Energiea isi propune sustinerea neconditionata a print-ului, traditional sau modern, ca parte constituenta a istoriei fostului stabiliment de arte grafice, ca fundatie a conceptului actual, ca mediu esential pentru informarea si experimentul urban contemporane. Scopul declarat Energiea este de a provoca exploatarea creativa tipografica, in toate formele sale”, a declarat Andreea Moogu, Event Manager, Energiea
Regulamentul si brieful campaniei le gasiti pe site-ul oficial al festivalului:
www.adprintfestival.com, dar si in documentul atasat.